ik heb afgelopen nacht bijna 2 uur wakker gelegen door maagzuur, misselijkheid, en duizeligheid, echt verschrikkelijk raar gevoel bij gehad, en vreemd gevoel in mn buik. nu heb ik sinds ik van bed af ben na het douchen een spierpijn achtige pijn in mn buik, aan de bovenkant. iemand enig idee wat dit kan zijn en vooral, wat ik ertegen kan doen? wordt er een beetje raar van.. heb sowieso de hele zwangerschap last van kokhalzen/overgeven en misselijkheid, en sinds 14 dagen pijn in mn liezen (met name snachts)
mijn bloeddruk zit meestal op 110/60, dus dat zal t niet zijn denk ik.. kijk vandaag ff aan, en idd als t door blijft gaan, bel ik ff met de vk of ha-post. dankje voor de snelle reactie..
Wat jij omschrijft herken ik wel en ik heb dat al vaker gehad. Het gevoel wat je hebt kan komen doordat er iets in je maag of dikke darm klem zit of doordat het geirriteerd raakt van het maagzuur. Doet het ook zeer als je erop duwt dan? Dat heb ik namelijk wel. Gisteren heb ik het toevallig de hele dag gehad en kom amper lopen van de pijn. Heb toen een paar keer antagel genomen en toen werd het 's avonds beter. Het doet bij mij dan ook echt zeer als ik te diep adem haal. Zou me er dus niet te druk om maken, maar wel in de gaten houden dat je niet te grote hoeveelheden eet, geen frisdrank en niet te vette en gekruide dingen eet.
oke dankje, denk idd dat het wel hetzelfde is, aangezien ik ontzettend veel last heb van maagzuur! ook is de kleine ontieglijk veel aan t bewegen, dag in dag uit, dus dit bevordert het ook niet he.. lag vanacht ineens wakker, en voelde niks, voelde zo vreemd, dat ik gek genoeg echt even mn buik voledezo van: droom ik? ben toch nog zeker wel zwanger? haha moest om mezelf lachen, om het rare idee dat mn buik en kind zo ineens zoudn zijn vrdwene, maar deed het toch! echt vreemd, maar komt omdat ik mn kindje echt CONSTANT voel.. dankje voor je reactie, de pijn zit er nog wel, maar niet meer constant.. ik moet a.s woensdag naar de vk, dus denk dat ik gewoon ff afwacht.
Bij mij blijft de pijn ook aanwezig. Erg lastig! Ben benieuwd wat jouw vk erover zegt, ik moet volgende week donderdag pas weer! Laat je het even weten?
ben vandaag geweest, en er werdt gezegt dat het alleen maar komt omdat alles bekneld raakt.. en dan met name je darmen. het kan geen kwaad.. de kleine neemt veel ruimte in,en hierdoor raken veel ingewanden hun ruimte kwijt..
hey vervelend he die laatste loodjes klachten kan ook zijn dat je moe bent en indd alles heeft nog maar weinig plek en je lichaam gaat zich toch langzaam voorbereiden op de bevalling en daar door kun je ook last krijgen van deze klachten succes met de laatste loodjes en met de bevalling straks
geruststellend om te lezen; ik heb ook regelmatig een strak opgezwollen gevoel bovenin mijn buik. In de maagstreek zeg maar. En last van mijn darmen. Daarbij soms ook een krampgevoel in mijn borstkas, alsof ik teveel lucht heb ingeslikt en m'n BH veel te strak zit.... Je pijnomschrijving is in ieder geval herkenbaar! Ik ging er ook van uit dat het komt door maagzuur, steeds minder ruimte en er gewoon bijhoort. Toch is het dan geruststellend om jullie verhalen te lezen!! Sterkte!!