Voel ik nu m'n ei???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ineke1983, Oct 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi dames!

Ik ben sinds 2 maanden aan de clomid omdat m'n eisprong maar niet op gang kwam en ik zit vandaag op dag 10 . Maandag moet ik naar de gyn voor een echo... Maar nu voel ik sinds deze middag een "steek" zo'n 5 cm rechts onder m'n navel... vorige keer was m'n ei aan de linkerkant. Zou dit m'n ei al kunnen zijn?
    En ben ik dan deze keer alweer te laat? Vorige keer was m'n ei op dag 14 een cycte geworden...

2. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

Jun 28, 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Ik weet niet of het je eitje is maar ik zou gewoon voor de zekerheid klussen ;)
    Wij klussen nu sinds kort om de dag en dan moet het haast wel snel een keertje raak zijn.
    Succes ermee!!

Liefs,
    Patricia

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja dat zijn we nu ook van plan :) dank je voor je reactie!

4. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

Jun 28, 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    geen dank meis ik hoop dat het snel raak is voor jullie!!

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Het is zeer onwaarschijnlijk dat je al een eisprong hebt met Clomid op CD10. Dit omdat je tot CD7 Clomid slikt en dat ie daarna gaat groeien.

Met CD10 is je eitje meestal tussen de 10 en 12 mm en bij 20 mm knapt ie pas.

Gebruik je geen ovulatietesten naast de Clomid? Ik dus wel.

Alle dosissen sloegen bij mij niet aan behalve de 150 MG, heb een injectie gekregen me eisprong op te wekken en een dag later had ik een knal positieve ovulatietest!

Die testen zijn ideaal en zeker aan te raden als je Clomid gebruikt. Zo weet je precies wanneer je eisprong eraan komt en klus je op tijd!

PS temperatuur je ook niet? Ik moet namelijk tempen en ovu testen gebruiken + om de dag voor een FM.

Succes!

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb zelf ook Clomid en andere soorten hormonen gebruikt. Over het algemeen heb je zo vroeg in je cyclus nog geen eisprong. De eiblaasjes beginnen wat later dan normaal te groeien en ze groeien ook wat langer door, totdat je de eisprong hebt. Waarschijnlijk voel je het groeien zelf, dat kan wel. Dat voelt als een stekerig of kramperig gevoel in je eierstok(ken), of het voelt als een soort druk. Waarschijnlijk is er dus wel iets gaande. Succes met je echo maandag!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    @ Babii, ik gebruikte tijdens mijn vorige cyclussen altijd ovutesten, maar ik had er nieuwe besteld bij sensitest en ze zijn nog steeds niet toegekomen... tempen werkt bij mij niet! Is nooit correct en heb nochtans een erg dure thermometer...

Mijn vorige cyclus is geëindigd met een cycte van 40 mm op dag 14 dus rijpen mijn eitjes blijkbaar erg snel!
    Kan echt niet meer wachten tot maandag, want het is inderdaad een druk die precies trekt en steekt! Hopelijk is het een mooi eitje en kunnen we overgaan tot de IUI :)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik ervaar mijn eisprong als geweldige ongipijn... Ik kan dan bijna niet rechtop lopen van de pijn. En dat duurt bij mij een uur of 2, dan is het ergste over.

We duimen heel hard voor maandag, dat jullie eindelijk met IUI kunnen beginnen! *knuffel*

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Dank je wel Nijntje!

De pijn duurde de hele middag-avond en toen we gingen slapen was het alweer bijna over...
    Als het mijn eisprong is, zijn we wel te laat voor de IUI, maar we hebben wel flink geklust de laatste 3 dagen...
    Als het een groeiend eitje is, zijn we maandag hopelijk op tijd voor de echo en hormonen!

Zoooo spannend!

Ik zie dat je volgende week al kan testen :) ik duim ook voor jou!

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik hoop voor je dat je de eisprong nog niet hebt gehad en dat de IUI kan doorgaan. Als je de vorige keer op dag 14 een cyste had van 40 mm, dan is het wel vreemd dat ze je nu niet eerder hebben laten komen voor een echo.;) Want dan gaat het bij jou dus wel erg snel.

Als 'ie wel geweest is, dan de komende twee weken maar hopen dat het op de spontane manier is gelukt! Succes morgen, laat je even weten hoe het gegaan is?

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Dank je! :)

't Is wel goed dat jullie zo goed geklust hebben de afgelopen dagen, moest het zijn dat jullie te laat zijn vandaag.

Veel succes! *duim duim* ;)

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi! We zijn net terug van de gyn!
    Gelukkig hadden we vandaag vrij op school...

Alles is goed meegevallen en het waren blijkbaar ei-groei-pijnen wantik heb een mooi eitje van 1,87 mm en aan de andere eierstok zijn er al opvolgers klaar :)
    Morgenvroeg de hormonenspuit en dan woensdag morgen 1ste IUI! Ik heb echt zo nerveus!!!!
    Nu moet ik het wel vertellen op school want dan kan ik niet gaan werken, maar het moest er toch van komen, dus dan moet het maar! Hopelijk is de directrice wat goedgezind want mijn collega belde net dat haar schoonmoeder overleden is en ze ook niet komt werken :(
    Maar dat ga ik me even niet in m'n hoofd steken, m'n ventje en ik zijn veel te opgetogen dat we eindelijk een kans krijgen :)

Groetjes

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Super ineke!!! :D Mijn duimen heeft geholpen! :D Eindelijk krijgen jullie een kans! 't Zal wel spannend zijn nu dat het zo kortbij komt... ;)

Normaal gezien zou de directie er geen probleem mee mogen hebben, maar ja, er zitten er altijd tussen die moeilijk doen he?

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja inderdaad! En onze directrice is niet grtrouwd, single and kinderloos... :-S
    Maar hopelijk begrijpt ze het!
    Spannend!!!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    En hoe reageerde ze? Je hebt haar toch gezegd dat je voor het voortbestaan van haar school gaat zorgen, niet? ;) :D

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Toen ik vanmorgen aankwam stonden er 3 vervangsters in de gang van juffen die ziek zijn of geblesseerd (schouder). En je moet weten dat we maar met 7 waren vandaag dus was de directrice echt heel druk in de weer en zo en namiddag moest ze alweer weg... Ik heb dan maar snel gezegd dat ik voor onderzoeken naar het ziekenhuis moest en dat de kinderen werk hadden voor morgen dus dat ze gewoon achteraan in een andere klas konden gaan zitten!
    Ze zei 'prima' en stoof weer weg om papierwerk in orde te maken... Ik zal een beter moment moeten afwachten om het haar te vertellen denk ik!
    Maar goed, ik denk nu aan andere dingen ;)

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Je zult inderdaad met andere dingen bezig zijn nu! ;) En stel dat het bij jullie eerste IUI meteen raak zou zijn, hoef je het haar misschien nog niet te vertellen. :)

Heel veel succes morgen!

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Voila, vanmorgen is het eindelijk gebeurd!
    Het deed wel wat pijn omdat mijn baarmoeder verdraaid was en ze die hebben moeten "trekken" met een pincet, maar dat heb ik er graag voor over!
    En daarna misselijk geworden en heel erg moe, maar dat is denk ik van de zenuwen en de spanning! Thuis onmiddelijk op de zetel gaan liggen en wat gelezen en nu ben ik weer heel ontspannen :)
    Nu nog 2 weken in spanning afwachten puh! Denk dat ik binnen 10 dagen toch al een testje ga doen...

19. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Zal voor je duimen meid.
    Wel super dat je nu wel oke voelt.

Share This Page