Hoi Dames, Ff een vraagje; Zijn er nog meerder dames hier waarvan de man de druk te groot vindt worden en dus niet meer kan presteren tijdens de dagen of misschien maar 1 of 2 x?? Grtz. Linnieke...
Oh, en als jullie dit ook hebben... hoe gaan jullie er mee om?? Vindt het moeilijk hoor!! en nu merk ik dat het iedere maand weer een probleem wordt, waardoor ik dus goed chaggie wordt!!
hey linnieke, wat jammer dat het voor je man niet zo goed lukt zeg !!! natuurlijk kan hij er zelf niets aan doen. ik kan je helaas geen tips geven want mijn man staat altijd paraat haha:d
Ik kan me dat best wel voorstellen eigenlijk. Eerst vrij je gewoon omdat je het allebei wilt (als het goed is tenminste ). Nu heb je er een doel en verwachtingen bij, kan me voorstellen dat een man daar de druk van kan voelen. Zeg je letterlijk tegen hem dat je sex moet hebben omdat je in je vruchtbare periode zit? Anders mss niks zeggen, en hem verleiden, of stille hints geven hahaha. Mss helpt het om die druk een beetje weg te nemen. groetjes Setje
Dacht eerst dat hij er toch niet helemaal achter stond.. achter de kleine.. maar dat blijkt niet zo te zijn... Hij trekt me wel naar boven en zegt.. Kom we gaan een beebje maken, maar dan hebben we het 1 keer gedaan en dan 2 dgn erna lukt het weer niet.. Ik zeg hem altijd; Ja, we zitten weer in de week, dus hij weet er wel van.. vandaar die druk natuurlijk omdat het dan MOET!! Al aan de ovulatietesten geweest, maar dan is de druk helemaal te groot.. Wheeh.. wat moet ik nou?? Misschien toch niets meer zeggen??
Dat bedoelde ik, hij heeft toch in zijn hoofd dat hij moet presteren, en dat het niet of niet alleen voor het plezier is. Dat kan toch best vervelend zijn. Dus mss proberen om hem niet te vertellen hoe of wat. groetjes Setje
Ik zou niets zeggen en gewoon zelf de regie nemen. Zelf zeg ik het ook niet, gewoon dat ik zin heb en dan blijft het leuk. Ik ben er toch veel meer mee bezig (slijm, buikpijn, je anders voelen rondom ovulatie) dus ik kan het niet zo makkelijk uitschakelen. Maar bij mijn vriend werkt zo'n beetje alles zo: als het echt moet (opruimen, afwassen, "klussen") dan gaan de hakken in het zand . Daarnaast wordt er natuurlijk ook wat van je vriend verwacht, misschien is hij (onbewust) wel onzeker of het zwanger worden wel gaat lukken en dat het dan aan hem ligt? Kan me best voorstellen dat er dan iets blokkeert...
Ja, misschien dat maar proberen dan!! Hij gaf zelf al aan om het misschien de dagen voor de positieve ovulatietest niet te doen!! Om het wat te "sparen" Tja, proberen we dat maar weer he!!
dat "sparen" is ook niet zo'n goed idee. Het zaad is juist van beter kwaliteit als het af en toe "ververst" wordt. Om de twee a drie dagen. groetjes Setje