Uhm....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vrouwtjexxx, Nov 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Vorige week is er een schimmel-, en urineweginfectie bij mij geconstateerd. Had verschillende antibiotica gekregen, had goede hoop dat het over zou gaan. Nu moet ik zeggen dat de verschrikkelijke pijn ook verdwenen is, nu komt de maar, ik kan geen gemeenschap hebben met mijn man (sorry voor dit intieme onderwerp). Ik ga dood van de pijn als hij er alleen maar in wil (sorry!). Ben naar de huisarts gegaan en heb weer een creme en medicatie gekregen.

Wat ik me dus afvraag is of dat het normaal is dat je zoveel pijn hebt en absoluut geen gemeenschap kan hebben?! Heeft iemand dit eerder gehad?!

Komt niet ten goede van het klussen, zeg maar, haha!!!

xxx Vrouwtje!

2. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    volgens mij is dat niet zo best! Kan je geen verwijzing voor de gyn vragen?

3. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zelf een vaste en zeer trouwe klant bij de schimmelinfectie winkel... ook al regelmatig een kuurtje gehad en de sex is dan vlak daarna niet echt een pretje... dus ik herken het wel hoor! vaak voelt het dan een paar dagen echt heel schraal... wat ik doe, misschien heb je er iets aan, is dagelijks met lactacyt spoelen (inwendig met zo'ndouche) op die manier houdt je de zuurtegraad in je vagina goed op pijl, zodat schimmels minder kans hebben. Verder , vlak na zo'n kuur, gebruik ik pure, ouderwets vaseline om de boel een beetje minder schraal te maken. Bij werkt het super. ook de infecties blijven beter weg nu ik met lactacyd spoel... je hebt er dus niet direct iets aan, maar op de langere termijn hoop ik dat het jou, nets als mij, wel helpt!!

mocht je het nu niet vertrouwen, dan natuurlijk de ha weer bellen hoor!! veel sterkte,

liefs

4. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh echt! Ik vertrouwde die lactacyd dus niet, dacht je mag niet met zeep spoelen daarzo!!!

Maar ik moet zeggen, het voelt niet alleen droog, maar het lijkt alsof er alleen maar wondjes zitten!!! Zuchtttttt

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Auw, bij alleen het lezen van dit onderwerp voel ik het weer branden als de hel ;) terwijl ik nu geen schimmeltje heb op dit moment, maar ik weet nog heeeeeel goed hoe het voelt. Heb helaas al meerdere keren schimmeltjes gehad.
    De eerste keer dacht ik dat we wel weer seks konden gaan hebben... Hoe dom gedacht.... Auwww!! Wat deed het brandend pijn, wat een hel zeg!! Dus dat het aanvoelt als allemaal wondjes, dat hoort erbij.

Het beste kun je aan je HA vragen om een ''bommetje''. Dat is 1 megacapsule die je inbrengt voordat je gaat slapen (vergeet geen maandverband ;)) en dan de volgende dag douche je je weer lekker en na 3 dagen ben je er vanaf!! Heb je het daarnaast ook aan je schaamlippen, vraag dan ook een zalfje daarnaast voor het daar er op te gaan smeren.

Mijn HA schreef eerst van die tubes voor, met van die doe het zelf aplicators erbij, moest ik 16 (!!) dagen achter elkaar aan dat 's avonds inbrengen... Voelde ook wel een beetje idioot dat ik na een paar maanden erachter kwam dat dit ook sneller kon. Je hebt namelijk ook een enkel bommetje, als dingen die je 3 dagen moet gaan gebruiken. En jij weet nu dus net als ik hoe pijnlijk een schimmeltje voelt: elke dag korter dat je er last van hebt, hoe beter!!

Over Lactacyt, tis idd beter niet te gebruiken ivm de natuurlijke zuurgraad.

Ik doe nu als ik weer een schimmeltje heb dus 1 bommetje gebruiken en eventueel een zalfje voor het buitengebied. + die week gebruik ik geen lactacyt wasgel (ik gebruik het normaal elke ochtend heel dun en alleen het buitengebied), dus alleen met water spoelen, katoenen onderbroeken en als ik seks heb, laat ik mijn vriend niet in mij klaarkomen de eerste ruime week, want anders brand dat goedje weer zo lekker opnieuw van binnen ;)

Ehh ben heeeerlijk openhartig geweest, hoop niet dat mensen hier aanstoot tot aannemen, maar dit lijkt me toch wel een onderwerp waar we met elkaar op een forum als de deze open en eerlijk elkaar tips over kunnen geven!!

Succes en weet dat het over gaat (mits goed behandeld :))

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb dus altijd begrepen dat als je gevoelig bent voor dit soort dingen je dus absoluut GEEN lactacyd moet gebruiken!!

En een vriendin van me gaf me laatst de tip over medicijnen tegen schimmelinfectie die je gewoon moet slikken!

Bij haar bleef t ook sukkelen en terugkomen en sindsdien heeft ze echt minder last..

Ik wil t zelf ook aan de arts gaan vragen maar vind t altijd zon rotonderwerp om over te moeten bellen *bloos*

7. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel lieve schat! Gelukkig dat ik weet dat het 'normaal' is.

Over die bommetjes die je inwendig moet gebruiken, heb ik vorige week gehad DRIE!!! En antibiotica die ik 7 dagen lang moest slikken en een verdovende gel. Het bleef dus aan sukkelen waardoor ik besloot naar de huisarts te gaan. Zegt de HA, ik had je nooooooooit die inwendige bommetjes (pillen) gegeven, omdat het echt ontstoken bij jou is! Pfffffffff, dus het heeft t zeg maar een beetje verergerd. Heb nu ipv die inwendige dingen, die creme gekregen van 16 dagen, maaaaar ik hoef m dus niet met die applicators aan te brengen, maar gewoon mezelf in te smeren zeg maar en heb ik weer een mega pil gehad die ik moet slikken, en als t goed is, houdt t op! Haha, wat een drama.

En over dat uhmmen met je man/vriend, het lijkt alsof hij er ietwat vrede mee heeft, vooral nadat ik gezegd heb dat het overdraagbaar is! Haha...zuchttt wat een drama!

Dank je wel voor je openhartigheid, doet me goed en we zitten hier toch met vrouwen en ook al heb je een geweldige HA, je kunt niet echt ALLES met hem bespreken (ik zei wel dat gemeenschap absoluut een probleem is, zei hij dat we het niet 'droog' moesten doen, hihihih...) zuchtttt....

8. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooi dat zo'n forum er is toch? en nog even over de lactacuyd. er werd hier geschreven dat dat moet goed zou zijn voor de zuurtegraagd. lactacyd is er juist voor om die zuurtegraag weer naar beneden te krijgen... die is namelijk bij mij niet zuur genoeg, waardoor die schimmels de ruimte krijgen om te gaan woekeren....
    zeep moet je nooit gebruiken, maargoed, dat wist iedereen natuurlijk allang...;)

succes ermee meid!
    liefs

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ja herken het hoor..

als ik weer eens een schimmel infectie heb hoef ik geen sex , dat doet echt zeer vooral aan het begin van de vagina. ook na de kuur wacht ik soms even zodat mijn lichaam zichzelf kan herstellen.

maar als je echt heel heel veel last van hebt zoals ik wel lees vanuit je verhaal zal ik even een doorverwijzing vragen naar de gyn. misschien heb je er ook nog een andere ontsteking bij wat de klachten veroorzaakt en die niet verholpen kunnen worden door een enkel kuurtje.

wens je super veel succes lijkt mij echt niet leuk. oo en geen lactayd gebruiken wordt het erger van
    xx

Share This Page