Hey meiden, Kennen jullie het..? Je wilt zwanger worden, maar het lukt niet. Niet omdat het niet kan, maar omdat we de sex geen "moetje" willen laten worden! Je weet wel, vrijen moet fijn zijn en met liefde gebeuren, op de momenten dat we zin hebben. Niet "krampachtig, van: "schat, kun je ff komen?.....Ik heb je zaad nodig, ben vruchtbaar".. Kortom, ik kan mezelf niet tot vrijen zetten, vanwege vermoeidheid, zorgen, stress etc.. En als het dan ervan komt, denk ik: "jemig!!! waarom doe ik dit niet elke dag?? Ik lust je raaaaaaaauuuuw!.... Nu weet ik dat veel stellen hiermee kampen op den duur. Je leven wordt ingevuld door werk, kinderen, sporten, sociale contacten, zorgen van anderen. Met andere woorden, je zou je het liefst in twintig willen delen. Dan ben je in de avonduren kapot en dan nog eens romantisch de kaarsen aansteken, muziekje en vrijen........? pffff! Ik krijg het niet voor elkaar hoor... Begrijp me niet verkeerd: Ik houd van mijn mannetje en hij van mij. We praten er goed over, want soms is onze sexuele relatie minimaal. We hebben er nooit ruzie over en laten elkaar in de waarde. We hebben hartstikke veel lol samen en onze relatie absoluut geen sleur of zo! Maar hoe spice ik mijn vrouwelijkheid weer op, zodat het weer vuurwerk word in onze sexuele relatie? Want zo komt er nooit een broertje of zusje voor onze meid! TIPS AUB....
pfff heel herkenbaar! Wij zijn ook allebei erg druk met werk en dan hebben we nog een ukkie en een huis/huishouden. Lastig he? Wil het geen verplicht nummertje laten worden, maar wil ook HEEL graag weer zwanger worden. Mijn vriend zei pas: koop eens een leuk setje, dat is voor een man al vaak genoeg! Misschien ook iets voor jullie? (ik moet t toch maar eens gaan kopen ) Ik lees met je mee, ben benieuwd wat anderen voor een tips hebben!
IK LEES MEE kan ook wel tips gebruiken.... Deze maand had ik het er echt moeilijk mee, wij vrijen normaal ongeveer om de dag en we hebben elke avond kaarsen in de woonkamer aan, en op de slaapkamer meestal ook nog even. Maar deze maand had ik het er toch wel moeilijk mee dat we in ronde 9 waren aangekomen en dan inderdaad nog alle dingen die zo in je leven spelen dat er niet zoveel van vrijen is gekomen. Laat staan als we volgende maand in ronde 10 zitten, dus alle tips zijn welkom!
Yep, ik ga ook mee met de club. Hier idemdito.. vriend heeft ook niet altijd zin, zo 1 a 2 x in de week is genoeg!! Dus bij mij is het wachten op de positieve ovutest en dan klussen, en de dagen ervoor niet! Geen probleem, doen we het zo.. Maar.. zo is het de voorgaande maanden niet gegaan hoor.. dat geen probleem.... Hebben er toch al behoorlijk gesprekken over gehad, misschien ook op wat hogere tonen.. haha, van mijn kant.. Als ik iets in mn kop heb, heb ik het niet in mijn ....!! Ontzettend ongeduldig ben ik, en tja, dat kun je met het zwanger worden niet gebruiken! Maar goed, dit is de eerste maand dat ik het ermee eens ben, ik begon namelijk zelf ook te merken dat het een moetje werd en dus lukt het bij mij ook niet meer goed!! Dus kijken of dit werkt, .. ben benieuwd... Succes jullie!! hihi..
Heeeeeel herkenbaar!! Mijn vriend en ik zijn ook geen sexbeesten (vind 1 a 2 keer per week knap). Ik heb hetzelfde probleem... druk, druk, druk, andere prioriteiten en spontaan zwanger willen worden zonder te moeten. Boeslief is ook niet sexverslaafd en op zich hebben wij hier ook beide vrede mee en staat het ons geluk niet in de weg... tenzij je heel graag een kindje wilt..... Sorry zonnestraal, ik kom hier niet om tips te geven... maar ook om te krijgen. Die ooievaar vliegt mij te vaak voorbij.....
Weetje hoe wij dit oplossen? Geen druk, niet denken dat je iedere keer de kaarsjes aan moet steken en elkaar een massage moeten geven. Wij doen de lange vrijpartijen gewoon afwisselen met vluggertjes. Soms bedenken we ineens op de trap dat we zin hebben, dan moet je niet nadenken maar gewoon doen Wij vrouwen denken teveel na.....ja maar ik moet zo nog een was ophangen, GTST begint zo, heb jij de voordeur al op slot gedaan. En wat je zegt als je eenmaal bezig bent heb je ineens wel zin. Soms is het helemaal niet erg om te vrijen zonder dat je zin hebt omdat de zin vaak vanzelf komt. Dus geef je wat vaker over aan je man
Gelijk heb je zwitsal. Volgens mij hebben mijn man en ik nog de minste sex van jullie allemaal, maar als wij een kindje willen (gaan nu voor de tweede!) dan ga je toch een beetje volgens schema vrijen en als je het dan drie keer gedaan hebt, weet je weer hoe leuk het eigenlijk is en doe je de vierde keer gewoon omdat je er zin in hebt. Bij onze eerste blies het er echt de spanning weer een beetje in. Vrijen volgens schema is wel een raar idee maar het helpt je wel uit de sleur!
Zucht..... je hebt ook gelijkt Zwitsal...! Wij vrouwen denken ook teveel na. Mijn hoofd staat nooit stil. Het maalt maar door. Ik moet dit nog en dat nog. Wil het voor iedereen goed doen, maar vergeet vaak mezelf en mijn relatie. Gewoon omdat ik weet dat mijn ventje mij neemt zoals ik ben. Daarnaast wil ik ook nog Super-mamma zijn. Maaaaarrrr...., willen we graag een tweede kindje dan realiseer ik mij terdege dat IK moet veranderen. Ik denk dat ik vanavond mijn ventje maar eens ga "Aanvallen...." Gewoon doen! Weet je, dat is normaal gesproken ook ons motto hier in huis. Als je ergens tegenop ziet, zeggen we hier: "Niet zeuren, gewooooooon doen!" Alleen voor de sex gaat die vlieger hier niet op! Het hoeft ook niet altijd romantisch te zijn, met kaarsjes, wijntje, hapjes etc... Het kan idd ook eens gewoon een vluggertje zijn in de auto, keuken, schuur of op de trap.....gewoon doen dus, verstand op nul en laat die g*#le bui maar zelf komen....whoehahahahah...8)
Opwarmen .. Het moment zelf hoeft niet lang te duren als je er samen in gedachte al langer mee bezig bent.. Stuur hem alvast een smsje op zijn werk met je plannen.. Een hele middag & avond om alvast in gedachte op te warmen! Stap bij hem onder de douche... Met de mededeling dat het alvast een voorproefje voor vanavond is oid
'Opwarmen' heeft bij mijn man juist een averechts effect.. Ik herken jullie verhalen wel. Wij willen graag een tweede. Het probleem is dat ik tijdens de vruchtbare dagen vaak denk: 'Ach, wat is nou een maandje meer of minder', maar dat ik vlak voor m'n eventuele NOD denk:' Hadden we nou maar even doorgezet', want zoals eerder gezegd is... meestal komt de zin vanzelf wel als je bezig bent...