help!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bahar23, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo dames, ik zit met een probleem..ik heb een dochtertje van 8 maanden oud, en ben in me zwangerschap 11 kilo bijgekomen..was bij me bevalling 77kilo, zag er dus netjes uit maar nu na 8 maanden weeg ik 73 kilo..ik heb een buikje waarvan mensen vragen of ik alweer zwanger ben en hoelang ik nog moet..deze buik had ik ook toen ik 7 maanden zwanger was:( ik zit er zo erg mee..hebben jullie misschien tips of een goede dieet wat bij jullie heeft geholpen..ik pas in geen een kleding..ik word er soms ook wel depressief van..ik voel me zo lelijk..op internet zie ik veel afslankproducten maar ik geef nog borstvoeding dus kan daar ook nie veel mee..aub help mij met goede tips voel me zelf zo hulpeloos en lelijk op deze manier..

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

sporten en dan vooral de buikspieren trainen.
    groetjes

3. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Veel bewegen. Ga met de kleine in de kinderwagen hele stukken lopen. Of weet niet of je de wii fit hebt. Maar daar kun je ook een hoop mee doen in je huiskamer, dan is je kleine erbij en heb je geen pottenkijkers.

En gezond eten met veel vezels zodat je snel een vol gevoel hebt.

Streng zijn voor jezelf en consequent!. Als je je nu een gezond voedingspatroon aanwent dan heb je dat straks ook makkelijker voor je baby.

Succes hoop dat het goedkomt voor je!.

Stiekem ben ik ook bang dat ik mijn oude gewicht nooit meer terugzie hoor ;)

Deel Deze Pagina