Hallo Zomaar opeens bedachten we de naam Zowie voor onze meid vannacht. De normale spellingswijze Zoe vinden we eingenlijk niks. Wat vinden jullie van de spellings wijze ZOWIE bedankt voor jullie meningen. liefs.
Sorry, niet leuk. Heb er ook allerlei associaties bij.. 'zo wie?' 'sowieso' en 'zombie'. Maar kan aan mij liggen hoor Heeft idd met de spelling te maken want bij Zoë heb ik dat niet. Maar ook dat vind ik niet zo'n leuke naam
hmmmmm...... tot nu toe niet echt positieve reacties, ga er toch nog even goed over na denken bedankt evengoed!! liefs...
Ik vind de schrijfwijze ook echt niks, ik hou sowieso (daar moet ik dus ook aan denken ) niet van "zelfverzonnen" schrijfwijzes. Dan moet je kindje later echt altijd haar naam spellen, want iedereen zal in eerste instantie denken dat 't Zoë is. Succes met je keuze!
het is wel een bestaande schrijfwijze, het is een engelse naam. Maar ik begrijp wel wat je bedoel hoor!!!
Ja... Charlize roepnaam: Charlee Lynn Yara Amy Yuna Maar we hebben nog niet echt DE naam gevonden! Dus we zijn nog hard op zoek! liefs...
mooie naam, schrijfwijze niet. ik dacht ook aan zombie.... bovendien moet je dochter dan telkens uit gaan leggen hoe je het schrijft... het lijkt een fonetisch geschreven naam, zoals je bijv. max ook niet als maks gaat schrijven. In Engeland is het misschien gangbaarder maar hier geeft het denk ik echt te veel associaties met andere woorden.
zie er veel mooie namen tussen zeg! Yuna dat vind ik een heel mooie naam! Yara en Lynn trouwens ook, en Amy (zou nog kunnen denken aan Aimee?) Succes!
Idd, als je voor Zowie kiest zal je dochter altijd haar naam moeten spellen. Ik vind het ook niet leuk staan. Wat is julie probleem met de schrijfwijze "Zoë" dan eigenlijk?
Zowie...zo... vind het niks. Het Zoë wordt eigenlijk ook uitgesproken als Zowee, zo noem je je kind dan toch ook niet...? Bedenk bij het geven van een naam aan je kind in de toekomst, dat ze altijd moet uitleggen hoe haar naam geschreven moet worden, ik zou dat heel zielig vinden. Persoonlijk vind ik Amy erg leuk, stond ook op je lijstje dacht ik. Zo las ik vandaag toevallig over een of andere man, die heet Leks ...huppeldepup.... en ik dacht 'Leks?' wat is er mis met Lex?? Vergelijkbaar met Zowie dus.
Jullie hebben me doen inzien dat zowie geen goed idee is. Of het dan zoe gaat worden weet ik niet! nog 17 weken te gaan, nog genoeg bedenk tijd!! toch gaat het erg snel, dus weeeeeeeeeeeeer nadenken!! Vind het zo moeilij liefs