Ziekies

Discussion in 'Borstvoeding' started by Natasja, Dec 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jaja Ik mag weer lekker bv geven. Het bevalt me weer prima! Deze kleine snapte alles wel goed en drinkt goed aan de borst zonder tepelhoedjes.

Alleen nu ben ik ziek en heb ik echt lege borsten.. hij laat er nog ongeveer 2 uur tussen, dus er komt wel wat.

Meer dan aanleggen wanneer hij wil kan ik niet doen toch? of hebben jullie nog tips?

Ben er een beetje uit hahahaha

groetjes
    Natasja

2. Ireen

Ireen Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    2,305
    1
    0
    10 dagen is een bekende regeldag he? Als hij verder tevreden is na de voeding dan is het goed lijkt mij. 2 uur is helemaal niet kort voor zo'n kleintje hoor! Over een paar dagen is er vast weer melk in overvloed.

3. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Volgens mij gewoon zoveel mogelijk aanleggen en zelf tussen die 2 uurtjes ;) goed uitrusten. Dan kom je er wel weer!

Succes en geniet ervan.

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja dat is waar.. regeldaagjes, zit nu alweer op 12 dagen.. jemig de tijd vliegt.
    Nee 2 uur valt mee, maar is wel een verschil met de eerste 11 dagen (3/3,5 uur, niks afgevallen, alleen maar aangekomen na geboorte)
    Nou inmiddels was de laatste voeding om half 6 dus gaat goed.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Beterschap!

Ik zou de kleine lekker zo vaak mogelijk laten drinken. Om de 2 uur lijkt me netjes, gezien dat je productie waarschijnlijk wat terug gelopen is en evt daarbj ook nog regeldaagjes.

Laat de kleine langer tussen de voedingen, dan kan je proberen om toch wat eerder aan te leggen of evt te kolven tussendoor zodat je productie sneller weer op peil komt.

Maar als je denkt, dat de kleine je productie zelf ook wel op peil krijgt door bijv ene keer een paar keer om de 2 uur te drinken en de andere keer weer 3/3.5 uur ertussen laat. Dan zou ik dat gewoon doen. Mocht je toch merken dat ie ontevreden word ofzo, kan je altijd nog snel extra aan gaan leggen en aan het kolven gaan.

Nouja, das dus mijn mening ;)!

Liefs, Hanneke!

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd meid!! En fijn dat deze het wel snapt.

Bij mij wekte anijs dus erg productieverhogend. Vanwege mijn overproductie moest ik dus de beschuiten aan mij voorbij laten gaan. Ook taugé merkte ik direct. Nog steeds trouwens...

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank jullie wel!
    Inmidels voelen ze weer wat voller.
    Vandaag toch lekker aan de beschuiten met muisjes hahaha
    tauge, dat is maf zeg hahaha ik vind het heerlijk dus misschien eens proberen.
    Kan ook mijn nieuwe ameda gaan uitproberen natuurlijk.

Share This Page