Ik heb een dochtertje van 4 weken. Zij huilt heel veel, vooral 's avonds en 's nachts. Ze slaapt dan tussen de voedingen door niet of heel slecht. Ze laat sowieso altijd wat voeding uit haar mond lopen, maar spuugt ook 1 of 2 keer per dag en dat komt er met kracht en een grote boog uit. Verder is ze onrustig en heb ik het idee dat ze veel last heeft van buikkrampjes, aangezien ze veel met haar beentjes schopt, ze is ontroostbaar en blijft krachtig huilen. We laten haar een beetje rechtop zitten met voeden, houden de speen in de gaten dat ie goed gevuld is, zodat ze niet teveel lucht binnenkrijgt. Ook heb ik het idee dat het soms te maken heeft met gulzig drinken. We hebben een fles van Avent met speen nummer 1 (dus met 1 gaatje) Ze krijgt nu zowel borstvoeding als flesvoeding, bij beiden spuugt ze. Dus ik denk niet dat het door de soort flesvoeding komt (Nutrilon hypo-allergeen 1) We weten niet meer wat we moeten doen en wat het nu precies is (we dachten misschien aan reflux) Graag horen we wat het kan zijn en natuurlijk wat we kunnen doen, aangezien we nu al een week lang de hele avond en nacht op zitten tot sowieso 5 uur. Pas dan krijgen we haar voor een uurtje of wat in slaap.
Hallo, Wat je kunt proberen, is de voeding iets dikker maken met johannesbroodpitmeel, dat hekpt tegen spugen en zorgt er ook voor dat je kindje minder gulzig drinkt. Groeten eveline