ruim 2 jaar na de geboorte en het overlijden van mijn kleine Bas* is het eindelijk gelukt. ik ben zwanger! Ik ben wel erg bang enzo, maar uiteraard ook heel blij en verwonderd! liefs van loopy
Ik heb je verhaal toentertijd gevolgd en het heeft me heel erg geraakt. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat Bas* een klein brusje erbij krijgt. Van harte gefeliciteerd!
hey meisss echt een super nieuws zeg GEFELICITEERD!! snap heel goed dat je nog bang bent, maar ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan en je volgend jaar een mooi brusje voor Bas* erbij krijgt. spreek je snel weer dikke knuff.
van harte gefeliciteerd ik ken je verhaal dan niet maar ik snap je angst het is jullie echt gegunt probeer er zoveel mogelijk er van te genieten
wow ! wat geweldig! Ik volg je zo af en toe maar had je al een tijdje niet meer gezien hier. Vind het echt geweldig voor je! Van harte gefeliciteerd!
JEEEEEEEEEEJ Gefeliciteerd!!! Weet je verhaal nog heel erg goed, wat fijn dat Bas* een broertje of zusje krijgt.... 't is niet gek dat je het eng vind...ooh ben echt zo blij...weet niet wat ik moet zeggen...grote digiknuffel!
Heeeeeei wat goed zeg! Ik zag je naam staan en dacht: huh? wat? echt? JAAAA het is echt waar! Van harte gefeliciteerd! Elmo
van harte gefeliciteerd. duim voor je dat alles goed blijft gaan. en weet dat bas van boven af toe kijkt. jennefer
Loopy,ik heb je verhaal ook gevolgd toen. Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en een lief brusje voor Bas*