Ik weet dat dit de zoveelste keer is dat iemand met zoiets komt, alvast sorry. Maar ik ben zo zenuwachtig. Mijn cyclus is regelmatig, 27 á 28 dagen. Vandaag is dag 28. Gisterochtend daalde mijn temperatuur van 36.7 naar 36.5 en had ik 's morgens hééél licht roze verlies. Normaal voel ik dan al krampen en breekt dan binnen een uur mijn menstruatie door. Deze keer geen krampen, en nu 28 uur later nog steeds geen bloed. Sterker nog (te intiem eigenlijk) ik ben zo droog dat ik zelfs geen tampon in krijg. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Herkent iemand dit? Dit zou toch te laat zijn voor een innestelingsbloeding.. toch?
Om het zeker te weten zou ik gewoon een zwangerschapstestje doen... Je zou nu rond je NOD zitten, dus als je zwanger bent zou je dat nu moeten kunnen zien mbv een test.
Ik had precies hetzelfde als jou, gisteren roze verlies alleen bij afvegen na toiletbezoek. Vandaag niks meer, maar sinds vanmiddag ineens zwaar ongi! Inderdaad, je kunt jezelf vreselijk gek maken! Ik had ook nog hoop op een innestelingsbloeding.. Ach ja, nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik dan maar..