Hallo, Ik vroeg me af of er hier moeders op het forum zijn die een kindje hebben en nog fulltime studeren? Ik moet nog minimaal 2 jaar aan de universiteit studeren voor ik kan gaan werken, vriend werkt. Nu willen we graag een kindje, maar is dit een beetje te doen? Het is overigens een rechtenstudie, dus dat betekent veel thuiswerk.. Groetjes!
hey stephanie, ik had juist precies andersom, mn man die zat de hele week op school.. te studeren toen mn zoon kwam. die is nu bijna 2,5 en mn man is net een week geleden afgestudeerd. full-time geleerd. was wel pittig, maar dit is wel goed te doen op zich. al heb je zelf dicipline, denkik wel dat het helemaal goed komt. eigenlijk zou je dan wel zo moeten plannen rond vakantie's uit te komen, dan hoef je minder vrij te nemen natuurlijk... en als je toch veel thuis bezig ben, denk ik dat t meevalt, dan dat je bijv elke dag naar school moet enz.. dat lijkt me pittiger.. hoop da je er iets aan heb. veel succes ermee!
Dank je voor je reactie. Ik denk zelf ook wel dat het gaat lukken, we willen het heel graag, dus we zien wel wanneer het komt! Misschien is het in een keer raak, misschien duurt het nog even.. Ik had zelf ook het idee om het rond een vakantie te plannen, maar de bevalling kan je moeilijk een maandje uitstellen hhaha! Ik heb denk ik wel mazzel met mn moeder, die zal wel graag willen oppassen en anders komt het ook wel goed..
Ik lees even met je mee Ik heb nu bijna 2 maanden geleden het besluit genomen om ervoor te gaan, terwijl ik nog studeer. Nou doe ik wel een deeltijdstudie, en ik ben erg vrij om m'n stage e.d. in te vullen. Maar ik vind het superspannend hoe het uit gaat pakken! Ik ben altijd heel erg van het plannen, en dat kan hiermee gewoon niet! Afwachten dus, wie weet duurt het ook nog een jaar voor het raak is. Maar ik ben in ieder geval blij dat we het besluit genomen hebben. En als je het echt wil, dan vind je altijd wel je weg Succes ermee!
Heel eerlijk? Ik zou het niet doen. Het is wel te doen, ik studeer ook en ik heb een zoontje van 2. Maar als je de keuze hebt dan zou ik wachten totdat je je studie hebt afgerond. Men zegt wel je bent flexibeler maar dat is niet waar, je moet vakken op een gestelde tijd volgen. Je hebt perioden dat je het heel druk hebt en dat je het heel rustig hebt. Kinderen worden altijd ziek tijdens de tentamenperiode e.d.