Heb m'n telefoon uitgewassen! Hij ruikt wel erg fris nu haha... Heb een witte jas die elke 2 maand uitgewassen moet worden (tip: koop NOOIT een witte jas! // Als je een witte jas hebt: til niet je kat op als ie modderpootjes heeft!) en daar zit op de mouw een klein zakje waar precies mn telefoon in past. Daar dus telefoontje in gestopt... Toen ik thuis kwam eergister besloot ik mn jas te gaan wassen. Alle zakken leeggehaald, behalve natuurlijk dat kleine zakje want wie denkt daar nou aan?? Vanaaf pakt vriendlief mn jas van de lijn en zegt "ohoh, wat zit hier nog in?" waarop ik denk: SHIT! Telefoon!!! Als het nou mn eigen oude telefoontje was geweest, was het niet zo erg, maar dit was een relatief nieuwe nokia van vriendlief (mijn accu was leeg en had dees ff geleend). autsj... gelukkig een simpel dingetje maar toch zonde... Maar: de sim kaart doet het nog!! Nu morgen dus een nieuw telefoontje scoren ergens... edit: vandaag is zo'n dag dat alles mis gaat. Opvoerpomp aquarium begon te rammelen, rotortje kapot. Water over de vloer, stinkend tapijt op dit moment grrr... Energie en Waterbedrijven werkten niet echt mee (klantenservice) vanmiddag. Boodschappen waren te zwaar om te tillen (rugproblemen) en na mn fysiotherapie stond ik in de rij voor de kassa en kreeg ik van mn achterligger een flinke stomp in mn rug waardoor de tranen over mn wangen liepen... Murphy??
Haha, niet echt he! En dan heeft vriendlief ook nog een witte jas... zucht... die elke week zo ongeveer de was in kan! Mannen!!! Had vanmorgen al een goedkoop telefoontje gezien bij de Aldi. Maar eens informeren of die simlock vrij is, dan neem ik die morgen mee...
Daarom heb ik die van mij altijd in mn tas zitten. Zou een actie van mij kunnen zijn nml! Vandaag klote dag= morgen betere dag!
Laten we het hopen Wilma! Misschien krijg ik nu eindelijk eens last van PMS! Zit volgens FF vlak na eisprong en echt alles schiet verkeerd bij mij vandaag. Normaal zit die van mij netjes in mn broekzak, maar deze keer in dat zakje op mn arm. Niet slim dus! Maar ach... kon hier nog wel even om lachen eigenlijk. Ben ook zo'n enorme chaoot!
Witte jassen... idd een afrader, het ziet er leuk uit.. tot het snel vies is.. Manlief heeft een wit 'buiten'vest.. met een pup blijft die niet lang wit hahaha. Jeetje, je telefoon is inderdaad wel fris en schoon geworden haha. Kan gebeuren he, zo waste ik een keer een rijbewijs mee... was nog zo'n papierenversie.. allemaal roze stukjes in de trommel.
Heb ik ook een keer gehad. Overhaast de wasmachine uit gezet stond er nog een laag water in waar ik een opdonder van kreeg van hier tot tokio. En gsm was niet meer te redden.
Heb ook al een keer vriendliefs paspoort uitgewassen. Als je die nadien strijkt is er niks aan de hand