zenuwachtig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nenass, 8 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nenass

nenass Nieuw lid

8 okt 2006
    3
    0
    0
    kinder leidster
    Zuid-Holland
    Een jaar geleden ben ik naar de gyn geweest en zijn er een aantal onderzoeken gedaan (bloed, sperma, inwendige ego) maar alles was goed, de gyn zei dat we het gewoon nog een jaartje moesten proberen. Mocht ik nog niet zwanger zijn na dit jaar dan moesten we weer een nieuwe afspraak maken. Alleen het blijft altijd in je hoofd zitten of alles klopt, en met de vraag van waarom ik niet zwanger word.

Iedereen zegt zet het van je of je ziet wel of je zwanger raakt. In de zomer vakantie ben ik bij mijn ouders geweest, die wonen in het buitenland, toen ik daar aankwam ging iedereen vragen ben je nog niet zwanger? Wil je geen kinderen? Neem van mij aan dat het heel erg vervelend is om steeds te zeggen "het lukt niet".

Mijn moeder wilde dat ik daar een afspraak zou maken voor een onderzoek, maar ik ging heel erg twijfelen of ik het zou doen. De gyn was al op de hoogte, maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan omdat ik bang was, voor wat weet ik zelf ook niet. Nu ik éénmaal terug ben heb ik spijt dat ik dat niet gedaan heb. Is dat stom?

Binnenkort ga ik ik weer naar de gyn ik ben heel erg zenuwachtig en weet niet wat mij te wachten staat. Hebben jullie enige idee wat er gaat gebeuren, zodat ik me minder zorgen hoef te maken? :rolleyes:

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Ik kan me je angst wel een beetje voorstellen maar zelf zou ik meer angst hebben voor de onwetendheid. Een onderzoek geeft alleen maar antwoorden. Het verandert niets aan de zaak, feiten zijn toch al feiten. Succes!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij zijn ook al geruime tijd bezig om zwanger te mogen worden.
    We hebben ook ongeveer dezelfde onderzoekjes gehad als jij hebt gehad..
    Een volgende stap is kijken of de eileiders verstopt zouden kunnen zijn en dat doen ze met behulp van een HSG (foto met contrastvloeistof)
    Of dat ook bij jou een volgende stap zou zijn om te kijken of er iets niet oke is weet ik natuurlijk niet.

Mirre

4. nenass

nenass Nieuw lid

8 okt 2006
    3
    0
    0
    kinder leidster
    Zuid-Holland
    bedankt voor de reakties, ik heb een afspraak
    op 9 november bij de gyn en ik laat jullie weten hoe het gegaan is.

5. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik wens je heel veel succes bij de gyn..
    En wees vooral jezelf,en zet desnoods de vragen die je hebt,op papier!
    Schroom niet om die te stellen!

Groetjes,Alida

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

heel veel succes bij de gyn en ik hoop voor jou dat je meer duidelijkheid krijgt en misschien wel een behandeling die aan zal slaan.

Deel Deze Pagina