Lief van je meid..Ik heb nu geen bloedverlies maar vorige zw wel en dat ging ook goed. Maar de keren dat ik geen bloedverlies had zat het juist helemaal niet goed. Ik heb morgenochtend 09:15 de echo...Ik zal gelijk verslag uit brengen als ik terug ben. Maar denk dat ik geen goed nieuws krijg...
mijn duimen draaien overuren meis.. en morgen kom ik je hier hopelijk stuiterend feliciteren.. en beloof me dat wanneer je goed nieuws krijgt dat je dan NIET meer gaat testen..... Probeer vandaag maar wat afleiding te zoeken... gelukkig hoef je morgen niet de hele dag tegen de echo aan te hikken.. KNUFF
Het is allemaal ook heel spannend en vooral de eerste weken tot de eerste echo!!! Ik duim voor je en hoop, net als ichtus, dat ik je morgen kan feliciteren!! Heb je vandaag een beetje afleiding om de dag door te komen? Dikke knuffel Liena
Nee zal ik niet meer doen...Ik baal er zo van... Ik hoop echt op goed nieuws maar tot 2 keer toe een veel lichtere test zit me echt niet lekker..
Ik hoop het ook Anne...Zie het zelf alleen niet zo zonnig in. Heb ook gelezen dat bij een aankomende miskraam je hcg aanmaak ook stopt en je vaak een veel minder duidelijke test hebt als ervoor. Dus ik denk dat het einde verhaal is voor mij. Gelukkig heb ik morgen uitsluitsel.
Heey meis, Ik wilde je even veel suc6 wensen voor straks bij de echo!!! ik duim voor je!!! Heb je nog een beetje kunnen slapen? Dikke knuffel Liena
Meiden meiden goed nieuws!!! Het hartje klopte en de termijn klopte ook!! Ging liggen op de stoel met hartkloppingen ik was doodsbenauwd. De echoscopiste stelde me van te vorenerg gerust. Ik ben zoooo blij over 2 weken mag ik nog een keer terugkomen. Meiden bedankt voor jullie steun!!! Jullie zijn super!!
Heey meis!!! Wat geweldig Ik zit hier met tranen in mijn ogen, wat ontzettend fijn om te lezen dat het hartje klopte!!!!! En nu niet meer testen he en lekker gaan genieten van het idee dat er een wondertje aan het groeien is!! Dikke knuffel Liena
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!.. STUITER STUITER STUITER!!!!!.. oh wat ben ik blij voor je zeg.. GEWELDIG.. en euh. .NIET MEER TESTEN en genieten nu!!!!!
Meid wat ontzettend lief van je!!! Ik ga zeker niet meer testen! De vk zei dat de streepjes op de test niks zeggen over de zwangerschap na de 5 weken.
Joehoe Aylin, Dat is nog eens goed nieuws!!!! Wat fijn. Hopelijk kun je nu genieten.. Ik zit hier vanaf vanmorgen lekker te stressen. Ik heb morgen de 20 weken-echo. Nu het zo dichtbij komt is dat ook weer heel erg spannend. Ik hoop dat alles goed is met onze kleine frummel. xx
Ik ben zo opgelucht!!! Bedankt voor je medeleven. Ik herken de stress voor de 20 weken echo. Bij beide kids kan ik me dat nog zo goed herinneren. Zit vast helemaal goed. Morgen lekker genieten van je kleintje!
Geweldig!! Ik ook met tranen in mn ogen (al die hormonen, haha) ik was een dag voor de echo ineens ook overtuigt dat het mis was. En heb niet eens eerder een miskraam gehad.. Zo stom hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. Ontzettend gefeliciteerd en geniet ervan!!!