Hee meiden, Herkennen jullie dit? Vandaag weer een nieuwe pot foliumtabletten gehaald met 90 stuks. De 5e geloof ik alweer. En elke keer baal ik ervan dat ik toch nog een nieuwe pot nodig heb. Hopelijk is dit echt de laatste:x
Ja!! Bekend!! Ik ben nu bijna door m'n 2e heen geloof ik. Duur geintje hoor.. :S En het is helemaal stom om ze te slikken als je ongesteld bent geworden! Dan voelt het helemaal nutteloos..
In het begin haalde ik ook dure bij de reformzaak maar nu een huismerk van een drogist (etos of da) en dan heb je er 90 voor nog geen 3 euro. De verkoopster probeerde me nog dure (met vitaminen enzo) aan te smeren maar als je gezond eet is dit onzin. En voorlopig ben ik weer klaar. Suc6 met zwanger worden.
Jep ik herken het....nu al voor de zoveelste keer bij de Etos binnengestapt om de 'zwanger worden' pillen te halen...die verkoopsters zullen wel denken..heb je haar weer..
Héééél herkenbaar :x Ik ben ook al aan mijn vijfde potje bezig, of misschien is het al meer, ik ben de tel kwijt. Bah!
Heeel herkenbaar... ben ondertussen aan mn 3e tijdens het proberen begonnen... (was al 2 maanden voor we startte ookal begonnen heb namelijk verhoogde kans op het open ruggetje, zit in de famillie)
Ook ik heb gisteren mijn 3e pot gehaald. Voelt idd erg dubbel. Ik hoop zo dat dit ook mijn laatste is. Ik heb potjes van 150!
Hier de vierde (met vitaminen) inmiddels half leeg. Haal wel steeds andere merken en op andere plekken dat scheelt En ohja in de aanbieding: vandaar ook de merkenwissel.