Ronde 13, ovulatie tijdens de volle maan, en optimaal gebruik gemaakt van mijn vruchtbare dagen. Nog zes dagen te gaan tot m'n NOD. Temp had gisteren een dipje, vanmorgen schoot hij omhoog. Mijn tepels doen zeer, mijn darmen zijn al een paar dagen extra aan het rommelen en mijn maag voelt wat onrustig. Alsof hij wantrouwend op de loer ligt: "Ja, je mag eten wat je wilt, maar denk eraan, als het me niet aanstaat dan gooi ik het zonder pardon weer buiten!" Business as usual. Nee, natuurlijk ben ik niet zwanger. En ik ben er ook echt niet iedere dag mee bezig. Zwangerschapspagina is níet de eerste pagina die ik 's morgens open, en dat ik van de week ineens de onweerstaanbare behoefte voelde om de film "Maybe Baby" te kijken was puur toeval. Ik ben níet zwanger, natuurlijk niet. Waarom zou ik? Ik ben gewoon een beetje extra emotioneel, omdat... Uhm... Dat heeft te maken met uhm... Nou, jeetje, gewoon! Ik ben niet zwanger, en als straks mijn menstruatie weer begint dan kan ik vol goede moed een orange margarita drinken op mijn vrouwelijkheid, op mijn vruchtbaarheid en op de volgende ronde. Want ik ben niet zwanger, er is niets met me aan de hand. Ik ben gewoon een beetje van slag, that's all. Belle, ontkent alles!
Oh meid, ik herken mezelf volledig in je verhaal. Verkondig ook tegen iedereen hier op het forum en tegen mijn mannetje dat ik deze maand WEER NIET zwanger ben! Mannetje heeft tenslotte in september 1 dag hoge koorts en een antibioticakuur gehad, dus nee natuurlijk ben ik weer niet zwanger! Maar....? Die krampjes in mijn buik..... misschien wel een innesteling.... oh nee, ik word gewoon ongesteld. Was ik nou vanmorgen niet ineens erg misselijk? Welnee gewoon honger! Vorige maand was mijn afscheiding toch echt anders dan nu.... Enne.... mijn borsten doen toch veel meer pijn deze maand dan normaal? Of heb ik dit nou wél elke maand? Want tegen beter weter in hoop ik natuurlijk dat er toch één heel erg piepklein zaadje dwars door de koorts en antibiotica heen gezwommen is, want we hebben tenslotte veel geklust deze maand....... En zo droom ik lekker verder, momenteel nog in de veronderstelling dat er misschien tóch wel een heel klein kansje is dat ik wél zwanger ben deze maand.... om dan over 6 dagen uit deze mooie droom verlost te worden door die vreselijke duivels en de zekerheid dat het inderdaad WEER NIET gelukt is deze maand..... Sterkte meid, En dikke X XXAnna
Ha, zie je! Niks aan de hand hoor, Anna. Dat weten wij al lang, en over zes dagen ligt het onweerlegbare bewijs er. Gunst, wat zijn we toch verstandig, nuchter en realistisch. Wat houden we het hoofd heerlijk koel. Laat die andere vrouwen zichzelf maar iedere maand weer tot wanhoop drijven, wij weten wel beter. Nog zes nachtjes slapen... Ik hoop dat ik kán slapen. Jij ook sterkte de komende dagen, Anna. Ik zal aan je denken. -x- Belle.
hallo ja hoor ik leef helemaal met jullie mee, nu wel of toch maar weer niet. voel ik dit en dan weer dat maar dan idd toch maar weer nuchter nadenken en op naar de volgende ronde.. ! zou leuk zijn als het bij ons alle 3 raak is.. sucses meiden
oke oke ...asjuh stuurt al het overbodige hcg wel ff door ..mannetje weet toch al niet wat hij soms met me aan moet tenminste met mijn buien ..ik duim voor jullie dames
Ik doe wel mee met asjuh. ik strooi wat overbodig HCG ......... ik duim voor jullie. ennuh ik moest zo lachen om je berichtje belle. hihi
Ik droom zo ontzettend druk de laatste nachten. Vannacht ben ik aangevallen door een patiënt van de IC (terwijl hij een enorme lieverd is in het echt), Angela Gossow, de zangeres van Arch Enemy, hing in een helikopter voor het raam van mijn hotelkamer, en omdat een Japanse man van middelbare leeftijd ruzie had met de portiers van de Melkweg, kon ik niet naar binnen om het concert van... Ja, naar welk concert was ik eigenlijk onderweg? Nee, het heeft er natuurlijk niks mee te maken, al die drukke dromen. En zijn mijn borsten nu groter dan anders? Ik besef dat ik een luxe-probleem heb hier, maar met mijn uitgangswaarde van cup D kan ik eigenlijk niet goed beoordelen of ze groter zijn. Ze zijn wel minder stevig dan anders, een beetje puddingachtig. En hoe komt het dat ik zo gloeiend heet, bijna koortsig aanvoel, terwijl mijn temp vanmorgen gewoon 37,2 was? En waarom ben ik ineens begonnen aan Misconceptions van Naomi Wolf vandaag? Ik had dat boek echt al maanden ongelezen in de kast liggen. Nou ja, al die rare verschijnselen zullen ongetwijfeld een logische verklaring hebben die niets, maar dan ook niets met zwangerschap te maken hebben. Wedden? Nog vijf nachtjes slapen en dan weten we het zeker... Belle, ontkent nog steeds alles.
Ohhhh wat een geweldig onderwerp en verhalen ik herken mijzelf hier volledig in. Na mijn miskraam een zwangere zien en dan denken oh ja tuurlijk gaat mij toch allemaal NIET meer gebeuren want ja ik zal wel nooit meer zwanger worden . Maar dan toch gewoon de foliumzuur blijven slikken en toch denken ohhhh als die maar niet komen maar ja ach ik word toch niet meer zwanger zal wel sneller in de overgang komen ofzo ik heb toch al twee mooie jongens op de wereld gezet hier boven zullen ze wel zeggen tegen elkaar die jetje gaat nu maar even in de wachtkamer hoor. En dan nu ja die pijnlijke borsten ach ja zou het dan.......... welnee komt gewoon van veel tillen van de afgelopen week en daar kunnen ze niet meer zo goed tegen he. En dan die emotionele buien ach ja zal wel komen door de tijd van het jaar............................. om jezelf helemaal gek mee te maken. En als die er dan zijn tja dan gewoon een lekker flesje rose leeg drinken op een vrijdag of zaterdag en denken ach ja kan nu toch wel weer want TJA........ En geen man die de vrouwen dan ook begrijpten he? althans ze zullen er vast wel zijn maar hier zie ik ze niet! Komt wel in orde hoor schatje en dat was dat weer de dagelijkse portie van meeleven, hebben we dat ook weer gehad hahahaha. Nou wie weet komt er dan bij deze groep een 6e ( maar dat zal vast wel weer niet ) liefs Jet
oeps sorry tik foutje hierboven gemaakt ............. maar daar kijken jullie vast wel doorheen he, ach ja zijn de hormonen uhhhh nee oeps ik bedoel de emoties .
Doe maar 6 positieve testen dan..... Ik loop verdorie nog steeds met menstruatieachtige krampen en nog steeds droog. Begin van de week 3 dagen en nu ook al weer 3 dagen en kurkdroog. Ik zit nu op dag 28 en had dus ongesteld moeten worden, maar goed, ik ben ook met de pil gestopt. Ook weer in verband met deze klachten. Deze krampen bestaan al 4 weken. Zonder bloed. Ik verlang naar 3 november...
Belle, wat kan jij toch fantastisch schrijven meid ! Niet alleen je verhaal is leuk en herkenbaar, maar je schrijfstijl is zeer vermakelijk . Schrijf maar lekker veel. Kan ik echt van genieten!
Nou, Belle, ook ik ben heel erg benieuwd of je niet zwanger bent! Uhm..om eerlijk te zijn...of je WEL zwanger bent!hihi
Hmm Belle ik wil geen roet in het eten gooien hoor, maarre die droom he...Is wel typisch het soort droom wat ik constant heb nu ik zwanger ben. Uiteraard wil dat nog helemaal niks zeggen en al die andere symptomen die je beschrijft, die ik ook allemaal heb, stellen natuurlijk ook niks voor dus je kan nog ff een paar dagen een struisvogel na blijven doen Maar toch....ben benieuwd! Trouwens, Arch Enemy
hahaha belle... grandiooooss.... Heel herkenbaar... Ik heb sinds 2 dagen rommelende darmen. Dat komt natuurlijk alleen maar van al die biologische, goed-voor-de-darmen-spullen (b.v. rijstcrackers, ligakoeken, kellog's etc.).... Ik sta 's morgen gebroken op, omdat ik natuurlijk niet raar droom. Welnee, ik ga gewoon te laat naar bed en ik moet gewoon om 23.00 geen 2 bakken koffie meer drinken.... ik heb NIET constant dat gevoel dat mijn baarmoeder naar buiten word gezogen. Nee joh... we hebben gewoon teveel en te intensief geklust. Ook ik word deze maand dus NIEt zwanger (of een heel klein beetje wel? )..... Jouw dromen zijn trouwens schitterend. al eens overwogen om ze in boekvorm uit te brengen? knuf van hier!
Morgen wordt het moeilijk, want morgen ben ik vrij. En dat betekent dat ik de hele dag de tijd heb om obsessief NIET op mogelijke symptomen te letten. Zoals mijn borsten (ja, daar heb je ze weer) die ondanks een strakke sportbeha alle kanten op vliegen als ik moet rennen (en geloof me, een psychiatrisch verpleegkundige rent wat af op een gemiddelde werkdag). Oh, en echt heel pijnlijk ook. En dan mijn darmen, die ondanks een voortdurend rommelen slechts heel sporadisch wat van hun inhoud prijsgeven, en dan alleen nog maar na lang aandringen. Aha! Voordeel van een vrije dag: Eindelijk weer tijd om een half uur op het toilet te zitten wachten op mijn verteerde voedsel. Zou het me lukken om bij Etos slechts tampons in te slaan voor de menstruatie die ongetwijfeld gaat komen? Of zal ik verdwalen tussen Pampers New Born, Nutrilon 1 en grote potten Sudocrem-met-gratis-billendoekjes? Gelukkig heb ik overmorgen en vrijdag weer late diensten. Afleiding! Als ik werk heb ik tenminste geen tijd om me af te vragen of het nou PMS is of misschien, heel misschien... Nog drie nachtjes slapen inderdaad. Het is maar goed dat ik 's avonds geen koffie drink. Belle, weet best dat er niets aan de hand is.