Hallo dames, Al een tijdje niets laten horen maar wel nog steeds meegelezen. Na 1 jaar en 9mnd nog steeds niet zwanger. Zijn al een aantal maanden in het ziekenhuis bezig maar ze hebben tot nu toe nog niets gevonden... Nu een aantal maanden rust omdat het me toch wat veel werd. Maar wat ik wilde vragen is het volgende: Ik moet een van deze dagen ongesteld worden. Gisteren tijdens het vrijen verging ik van de pijn in mijn baarmoeder, dit heb ik nog nooit meegemaakt. We hebben de activiteit moeten afbreken omdat de tranen me over de wangen liepen. Na een 15 min trok dit weg ??? Ik vond dit best wel akelig omdat het echt pijn deed. Heeft iemand dit al eens meegemaakt? Wat zou het evt kunnen zijn? Verder voelt ik me hetzelfde als normaal voor mijn menstruatie. Wat me alleen opvalt is dat me maandelijkse puist weg blijft
Hi! Wij zitten ook na ruim een jaar in de MMM, heb net een hsg onderzoek achter de rug en ze denken bij mij aan endometriose, dit is alleen te zien via een kijoperatie zei de gynacoloog..brrr wellicht dat ik die nog krijg. Heb nog een nieuwe afspraak staan en dan horen we hoe of wat. Wat ik wilde zeggen: 1 van de symptomen hiervan is uitblijven van zwangerschap maar ook pijn bij het vrijen, ik praat je niets aan hoor maar wellicht is het het overwegen waard om daar iets meer over te lezen? Ik heb meerdere symptomen zoals: ovulatiepijn, extreem pijnlijke menstruatie en misselijk voor en tijdens menstruatie. Hopelijk kan je er wat mee! Succes ook verder!
Bedankt voor jullie reacties! Endometriose... ik heb net eens wat informatie gelezen en heb wel wat dezelfde symptomen, maar dit zijn er echt maar een heel paar. Zwanger ben ik dus niet want ben ongesteld geworden van het weekend. Had toch weer een klein beetje hoop. Na onze vakantie beginnen weer in het ziekenhuis en dan zal ik het wel eens aangeven voor de zekerheid..
Je hoeft ook niet alle symptomen te hebben dat je het hebt. Hoop het niet voor je! Mag ik je heel veel sterkte, geduld en kracht wensen verder in de MMM?!
Mijn baarmoeder zakt ook altijd vrij veel net voor en tijdens mijn menstruatie. Het kan dus best zijn dat je baarmoedermond ook lager zat en dat hij daar tegenaan kwam. Die kan namelijk ook gevoeliger zijn voor/tijdens je menstruatie...