Kan het niet zijn dat het gewoon wat oud bloed is? Bruin is toch goed?? Helder rood bloed betekent dan foute boel..
ik weet het echt niet, het is wel heel erg licht bruin, dus zolang dat niet verergert is er nog hoop...
heb je snacht's mss nog geplast? dan kan het mss ook zijn dat je urine niet goed geconcentreerd meer is en idd ik heb ook een rare test tussen mijn mooie knaltesten gehad, gewoon nog een keertje testen!
ik test aan t einde van de middag anders veel beter als in de ochtend. aangezien ik savonds meer drink ivm weinig bezigheid. en overdag amper drink ivm drukte... maarre,,.. hoop voor je op een zwangerschap en dat bruin verders weg blijft.
Wij duimen ook het mag jullie nu wel eindelijk eens gegund worden net zoals de andere lieve meiden op het nod-topic!!! Kus*
het is helaas weer verkeerd gelopen ik had al het gevoel dat het niet goed zat en gisterochtend voelde ik mij zoooooo beroerd, dacht eerst dat het wel nog goed zat, maar kreeg toen enorme krampen en plots heel hevig bloedverlies...
ow meis.. t was je zo gegunt uit de grond van mn hart lieverd... vind t zo kut voor je.. Hele dikke knuf!
trishka bedankt meid, maar het is gewoon omdat het ons kindje nog niet klaar is om te komen dat het nog niet komt ook hoe is het nog met jou?
Vind je een hele sterke vrouw, hoop dat jullie kindje er snel klaar voor is... Huggggggg! Met mij gaat t wel goed, ivm Eliza heb ik nog steeds mn ups en downs, dat zal denk ik nog wel een tijdje duren.. Ben natuurlijk wel heel blij dat we weer zwanger zijn, beetje onzeker of alles dit keer wel goed zal verlopen maar dat laat ik niet de overhand krijgen .. Hoop dat we snel samen kunnen zwangeren lieverd, want echt ik gun t je zooooooo ontzettend!
nou meid, van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe zwangerschap en ik duim voor jou dat het gewoon lekker goed mag gaan. wij geven de moed nog niet op, we weten dat we zwanger kunnen raken, nu nog een manier vinden om het te blijven