hi ik heb de track en trace numer van haar gekregen. ik heb rabobank gebeld over dat geld, maar die zeiden dat ze nix aan kunnen doen. omdat ik zelf het geld heb overgemaakt.
bij mij is het pakket vandaag gelukkig binnen gekomen nadat ik 1 maand geleden betaald had en nu kon ze ineens weel terug mailen! erg vreemd, maar goed ik heb mijn pakket ontvangen nadat ik aangaf dat ik als ik mijn pakket deze week niet binnen had ik politie aangifte ging doen, dat heeft dus geholpen! hopelijk ontvang jij je pakket ook laila
ik ken het verhaal ook wel een beetje wij hadden ook via marktplaats charmed serie ( voor een leuke prijs) gekocht. alle delen wij natuulijk het geld overgemaakt en dan zou ze het opsturen. maar haar moeder zou het dan wegbrengen, maar die heeft dus alle 8 de delen in het water laten vallen. heel vaag verhaal en zij is dus gehandicapt en kon dus ook geen nieuwe kopen in de winkel bla bla bla mailtjes dus zou ze een nieuwe opsturen dan via bol.com voor haar rekening.... alle 8 de delen zouden we krijgen in 1 box kregen we eerst deel 1 toen deel 3 toen deel 5 en toen kwam er niks meer.... en ineens kregen mij aanmaningen van bol.com of wij ffies die rekeningen willen betalen. want de besteller betaald niet. wij dus niet gedaan..... maar die vrouw reageerde dus ook niet meer op de mails en zo... zo vreemd dus wij naar de politie en aangifte gedaan. we hadden wel haar banknummer, dus daar kan je wel iets mee.... maar ook nooit meer wat van gehoord!
ik wordt gek van die vrouw, ze heeft mij een track and trace nummer gegeven wat niet herkenbaar is. normaal als het pakket gestuurd is dan heb je die binnen 1 of 2 dagen thuis. tnt herkent het niet.