Ik zit echt al dagen in de problemen normaal sliep mevrouw altijd van 10 tot 12 ongeveer en dan weer om 15:30 tot 17:00 maar sinds een aantal dagen is ze om half 9 al moe als ik haar dan naar bed breng slaapt ze een uur en om 14:00 is ze dan alweer moe en slaapt ze weer hooguit een uur en is ze de rest van de dag aan het jengelen wat moet ik doen dit is niet leuk voor haar en niet voor mij
hier ook het probleem gehad. Oplossing was hier smorgens niet meer slapen en smiddags een lange dut van 3 uur. Het was een paar dagen doorbijten. En in de moeilijke uurtjes gingen we wandelen, dvdtje kijken, spelen samen. Maar hij is er nu gaan gewent en het gaat super.
hier ook het probleem gehad. Oplossing was hier smorgens niet meer slapen en smiddags een lange dut van 3 uur. Het was een paar dagen doorbijten. bij ons precies het zelfde werkte erg goed dus hoop voor jullie ook xx dees
Ik zou dan juist iets actiefs met haar gaan doen, zodat ze weer ff fit wordt. En dan later gewoon weer om 10 uur naar bed brengen.
helaas denk ik nog niet dat ze toe is aan 1 slaapje als ik haat om half 10 niet in bed leg krijst ze haar longen uit der lijf en ze is op geen maniet bezig te houden gelukkig is het gister weer eens goed gegaan en zo te zien gaat het vandaag ook nog wel goed laten we hopen dat het zo blijft
Gefeliciteerd met je kleine meid! Denk dat ze vanzelf wel aangeeft wanneer ze toe is aan 1 slaapje, misschien zit je nu gewoon in een moeilijke fase
Gefeliciteerd met je meisje! Hier ook een week of 3 flink aan het modderen geweest met de slaapjes. Nu alleen nog van 12 tot 14 uur. Soms in de auto of buggy een hazeslaapje.