topje van vinrose

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Miron, Jun 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Hallo,

ik heb een topje gekocht in een outlet van vinrose deze
    View attachment 80995

Maar ik krijg hem met geen mogelijkheid over het hoofd van mijn dochtertje. Ze is 70 cm en het topje is maat 80 je zou toch denken dat dit moet passen.

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Helaas heb ik dit gehad met een shirt van mijn zoon van vinrose. Was afgelopen winter. Ik kreeg hem ook niet goed over het hoofd.

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    misschien kan je door een retoucheuze er vanachter een ritsje in laten zetten,dan kan je het wel over het hoofdje krijgen en is het geen weg gesmeten geld.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Ik was er over aan het denken om hem vanachter een beetje open te knippen en netjes te naaien (of te laten naaien) en dan knoopjes er op zetten. Het is inderdaad zo zonde

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Een goede oplossing denk als je zelf goed kunt naaien. Wel jammer dat het te klein is om over het hoofdje heen te doen.

Succes er mee.

6. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Dat is het probleem zo goed kan ik niet naaien maar ja als ik het niet probeer is het echt weg gegooid geld

7. caroline16

caroline16 Niet meer actief

ja maar als je het wel probeert,en het mislukt is het ook zonde..
    je kan denk ik beter ergens een rits of knopen erin laten zetten..

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Ik zou em naar een kleermaker brengen. Kost je hooguit 5 euro ofzo.
    Vinrose geeft overigens hetzelfde probleem hier

9. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ler er altijd speciaal op. ik ben misschien een meut wat dat betreft. ik check in de winkel alle openingsgaten en ruimte van de eleastiek van de broek. je komt echt de vreemdste dingen tegen. ik hoop dat het je lukt om er knoopjes aan te zetten. zoiets hadden ze makkelijk zelf kunnen verzinnen.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    als ik he zo lees dan kan dat merk wel wat mailtjes gebruiken dat ze eens echte baby's moeten gaan bekijken om een betere pasvorm te gaan maken. ik lees al van verschillende dat ze hetzelfde probleem hebben met dit merk. slordig hoor.

11. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Stel ik had de originel prijs betaald had ik het echt schandalig gevonden. Koste origneel 59,95 maar ja hoe serieus ik dat moet nemen in een outlet? Ik heb er nu 10 euro voor betaald. Je denkt merk dat moet toch goed zijn dus niet.

Share This Page