5 dagen positieve ovutest, ik wordt gek!! help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Berretje27, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hallo Ladies,

hier even mijn beklag doen, en wellicht info van iemand krijgen,...

Ik was 11w6d zwanger, het hartje klopte niet meer en ik ben 29 april 2010 gecurreteerd....Ivm restweefsel wat na een tijdje bleek op de echo (wat GEEN zwangerschapshormoon aanmaakte) ben ik 21 juni weer gecurreteerd....
    Na 21 juni heb ik geen menstruatie gehad, alleen op 15 juli even wat bruine sliertjes (sorry voor de uitleg) en daana niks meer....
    Om een idee te krijgen waar ik nou zat in mijn cyclus ben ik begonnen met ovulatietesten,...die waren vorige week wit,...daarna werd de teststrreep wat donkerder elke dag, en afgelopen maandag was de teststreep net zo donker als de controel streep, dus positieve test! Dinsdag was de teststreep nog donkerder geworden en donkerder dan de controlestreep,...dus nóg positiever....
    Woensdag,donderdag en vandaag weer getest en de teststreep blijft donkerder dan de controlestreep,...dus nog steeds super positief.... al 5 dagen lang dus!
    Zelfs met een ander merk ovulatietest is het positief...en ik gebruik NIET die van kruidvat want die zijn slecht!

Ook heb ik zw testen gedaan en ik blijk niet zwanger. Een ovulatietest kan namelijk ook positief uit blijven slaan als je zwanger bent,...dat ben ik niet, dat geeft de test aan en dat weet ik zelf ook heel zeker....

Ik heb de gyn gebeld en die weet eigenlijk geen raad met mij, ik moet maar gewoon 2 a 3 weken wachten of ik ongi wordt en zo niet zw test doen. Als die ook negatie fis, dan mag ik weer langskomen,...

Wat moet ik nu doen? Heeft iemand hier ervaring mee? kan iemand mij helpen? want ik wordt echt helemaal gek hiero....!

ik ben ook zo bang voor verklevingen naar aanleiding van die curretages, want ik ben ook nog niet onfi geweest na de curretage van 21 juni....
    Ik heb trouwens ook geen HCG meer in mijn bloed/urine, dat is allang uit mijn lichaam, dus ook dat kan het niet zijn....

Sorry voor mijn lange verhaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Groetjes Berretje

2. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Wat verdrietig van je miskraam ;(
    ik durf het niet te zeggen hoe het komt van die positieve testen, maar ik ben nu zwanger en de 2 voorgaande rondes voor mijn zwangerschap had ik ook 5 dagen positieve ovutesten... dus ook toen ik niet zwanger bleek te zijn!

3. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai
    Ik denk dat na de hercurretage toch alles weer een beetje ontregelt is. De hele binnenkant van de baarmoeder is schoongemaakt en dat heeft allemaal invloed op je cyclus.
    Waar die positieve ovutesten vandaan komen zou ik ook niet durven te zeggen. dat is heel vreemd. Ik snap ook niet dat de gyn het niet kon verklaren.

wacht af en laat je niet gek maken. Als je die ovu testen niet gedaan had dan wist je nergens van en zat je ook rustig te w88 op je ongie.

blijt kl*te een curretage..

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!!
    Thanx voor ja antwoord....Ik weet eigenlijk ook heel zeker (voel het gewoon) dat ik niet zwanger ben,...maar snap niet waarom mijn eitje dan zolang blijft hangen....
    Had je de ronde dat je zwanger was ook meer dagen positieve ovutesten of juist die ronde niet??

5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Sterkte met je verlies:( de ronde dat ik zwanger was had ik een week lang een dikke positieve ovulatietest. Ik denk niet dat dat iets zegt over of je zwanger bent of niet, maar ik denk gewoon dat je eisprong eraan komt (of je hebt hem nu gehad) Misschien inderdaad door de curretage is je lichaam wat in de war. Hopen dat je mooi ongesteld word over 2 weken, dan klopt het allemaal.
    xxx

6. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Berretje, ik had de ronde dat ik zwanger was ook 5 dagen positieve ovutest! en echt positief, niet een beetje!
    Heb dit 2x gehad, 1x was ik dus niet zwanger en 1x wel ( was misschien niet helemaal duidelijk in 1e bericht).

Deel Deze Pagina