help

Discussion in 'Zwanger worden' started by yaraah, Jul 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    Hoi meiden,

Ik ben hier al een tijdje actief op dit forum en heb echt het gevoel dat ik hier voor alles terecht kan.

Ik heb al een paar vmk's achter de rug en daarom hebben we het deze maand rustig aan gedaan, we hebben wel sex gehad, maar ik heb er bewust niet op gelet of dit nu juist rond mijn eitje was of niet...

ik werd vorig weekend toch een beetje nieuwsgierig omdat ik misselijk was en ik steekjes had in onderbuik en onderrug (NOD was pas op 21 juli) en tempte eens, de temp was lekker hoog (36.9), maar dezelfde dag nog had ik lichtroze bij het afvegen en daarna wat rood in mijn inlegkruisje...

Heb dan maar een tampon ingedaan... Nu 5 dagen later zijn de ongi weer weg, maar ze waren helemaal niet zo zwaar als anders, ik kon het redden met 1 tampon (kleinste versie van tampax) per dag...

Nu vandaag heb ik opnieuw last van steekjes in de onderbuik die soms uitstralen naar onderrug en bovenbeen en ook misselijk en duizelig...

Dit kan toch mijn eitje niet zijn????

2. silsa

silsa Bekend lid

Sep 21, 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha yaraah,
    Wat spannend, kan me voorstellen dat je je afvraagt wat het is. Vooral vreemd dat gisteren je NOD zou zijn en je al bloedverlies hebt gehad. Bloedverlies kan natuurlijk komen door een innesteling, maar 5 dagen lijkt me wel erg lang daarvoor. Weet niet of dat kan.
    Misschien voor de zekerheid een testje doen...
    Liefs

3. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    Zou ook een testje doen! want het kan een innesteling zijn geweest aangezien je vandaag eigenlijk ongesteld zou moeten worden toch?

4. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    ja ik zou misschien beter wel een testje wagen, ik heb ook gemerkt dat ik veel vaker naar de wc moet (gaat dan niet over plassen)...

5. silsa

silsa Bekend lid

Sep 21, 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Zou het maar doen. Een dag na oorspronkelijke NOD.... Als het zo is heb je heel waarschijnlijk duidelijk 2e streepje. Weet je meer. Succes!

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

oeh yaraah misschien idd toch een testje doen aangezien het ook zo weinig bloedverlies was. Ik duim heel hard voor je meis!

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meid,
    Heb je er al één aan gewaagd? Ik had hem verkeerd begrepen op de club. Dacht dat je eisprong eraan zat te komen. Ik denk dan kun je toch daarvoor geen innesteling hebben. Maar nu ik het hier lees denk ik. Ja dat zou best kunnen. Alleen idd dat het dan wel een aantal dagen duurt is een beetje vreemd, maar je weet maar nooit!!!
    Liefs

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

spannend meid, het kan dus zijn dat je toch zwanger bent of begrijp ik het verkeerd?

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook ik heb een lichte bloeding gehad begon 4 dgn voor NODen op NOD alweer weg, wel getest en niet zwanger.

10. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    heb getest met middagurine en was sneeuwwit dus zal wel niet zwanger zijn. ik kan nu ff mijn bed niet meer uit vanwege heel veel lage rugpijn, heb de dokter gebeld en die komt vandaag nog langs

Share This Page