Zijn hier dames die ervaring hebben met het Catharina Ziekenhuis? We zijn nog niet gestart, nog niet eens op intake geweest. Maar het ziet ernaar uit dat wij voor IVF/ICSI gaan in Eindhoven. Ik zou graag wat ervaringsverhalen lezen van dames die daar behandelingen hebben gehad of nu nog behandelingen ondergaan.
Hoi Saskia, Ik heb ervaring in het Catharina Ziekenhuis. 3 jaar geleden daar terechtgekomen voor ICSI-behandelingen. Ik heb er wel goede ervaringen mee. Mensen daar zijn heel aardig en betrokken. En tot nu toe mag het resultaat er ook wezen!! Bij onze tweede icsi-poging zwanger geraakt van een eeneiige tweeling. Ze zijn in januari 2009 geboren. We zijn momenteel wederom in het ziekenhuis voor een broertje/zusje. Helaas eerste poging mislukt, nu bezig voor 2 ingevroren embryo's. Heel veel succes, hopenlijk voel je je goed bij het ziekenhuis!!! Groetjes Jootje
hier helaas hele slechte ervaring met het cath. zkh! Lompe gyn en fertiliteitsartsen. Ze waren wel heel kundig maar niet patientvriendelijk! Ik ben na 1 icsipoging vertrokken richting Elsendorp! Daar zijn ze ook heel kundig en heeeel patientvriendelijk! Het is wel verder van huis voor me maar ik ga er graag heen! Succes meid!
Wat vervelend Hanied dat je zo'n slechte ervaring hebt daar... Tsja.. ik dus niet, dus Saskia ik denk dat je het eerst maar eens zelf moet ervaren.. laat je niet meteen hierdoor uit het veld slaan he? Groetjes
Thanks voor jullie reacties meiden! Een positieve en een negatieve dus. Ik laat me niet uit het veld slaan, we gaan het sowieso eerst in Eindhoven proberen. Overstappen kan altijd nog. Ons ziekenhuis waar we nu lopen voor de onderzoeken, raadt Eindhoven zelfs aan. En tot nu toe enorm tevreden over ons eigen ziekenhuis. En hebben jullie ooit gedacht aan het Maxima in Veldhoven? Is voor mij wel verder weg, maar ook daar heb ik wel goede verhalen over gehoord.
Ik liep dus voorheen bij het Maxima in Eindhoven en dan kom je voor ICSI automatisch terecht in Veldhoven. Ik wilde dat niet omdat ik toen gewoon in Eindhoven woonde en je alleen maar tot de punctie in Veldhoven zit. Na de punctie moet je man/partner de eitjes zelf in een kistje naar het Catharina Zkh brengen en zijn ding daar doen omdat het enige IVF lab in de omgeving in het Catharina zit. De terugplaatsing gebeurt dan ook in Eindhoven. Dus mijn mening is: Waarom dan dus naar Veldhoven gaan... Maar goed ieder moet het voor zich weten natuurlijk!! Wij wilden de stress niet op onze hals halen dat mijn man met dat kistje binnen een bepaalde tijd in Eindhoven moest zijn.. groetjes
Dat wil ik ook niet. Dat wist ik helemaal niet! Dan is de keuze daartussen heel makkelijk, dat wordt Eindhoven. Ik werk namelijk heel dicht bij het Catharina Ziekenhuis en ik woon ook dichter bij Eindhoven dan bij Veldhoven. Thanks!