Help!!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by romana87, Jul 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romana87

romana87 Lid

May 9, 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi!
    wie kan mij helpen!
    ik heb een zoontje van bijna 3half!..
    en hij zit bijna de hele dag aan zijn piemeltje!..

groetjes romana!

2. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    whahaha, sorry, maar wel herkenbaar...
    Mijn knulletje is 2,5jr en de leidster van het kdv zei van de week tegen mijn man als grapje. Hij heeft zeker iets van jou geleerd, want hij doet telkens zijn broek naar beneden om zijn piemeltje te laten zien (en natuurlijk om eraan te zitten). Later thuis deed hij het weer en toen heb ik tegen hem gezegt dat hij dat maar niet moest doen, omdat het niet zo netjes is en verder geen aandacht aangegeven en het lijkt of hij het begrepen heeft, nu doet hij het alleen nog als ie in bad zit.... die mannen toch..

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ijn zoontje wordt bijna 2
    zit er ook steeds aan
    als ie alleen een luier aan heeft gaat ie of uit trekken
    of z'n hand achter de luier

met kleding zit is steeds te knijpen tussen z'n benen

4. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hier ook een jongetje van 2,5 die lekker ongegeneerd aan zijn piemeltje kan zitten :D

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oh ja, en dan nog erbij zeggen/zingen 'dikke piemel, dikke piemel' .. Ik zeg dat ie er best aan mag zitten, maar alleen in bed ;) nu valt dit niet echt mee omdat ie dan een luier om heeft, maar goed. Hoort bij de leeftijd.

6. QuintenXavi

QuintenXavi Actief lid

Jul 10, 2010
    105
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi, ik ga je nog veel erger vertellen... haha het wordt erger als ze gaan kleuteren. Dan krijg je het weer met poep en plas en alles wat er bij hoort. Heel normaal hoor, wij zeggen dat iedereen dat heeft en dan is het weer (heel even) over.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh herkenbaar... Vooral sinds een jaar dat hij zindelijk is! Steeds eraan en dan ook nog zeggen; 'mama kijk, ik heb een dikke piellie'! Heb hem ook gezegd dat hij er maar mee speelt in bed. En dat doet hij dus ook! Wilt geen pyjamabroek of onderbroek meer aan in bed en zodra die wakker is ligt die altijd in mijn bed om nog tv te kijken en dus met dat dingetje in zijn hand! Ach hoort er allemaal bij ;) Gelukkig doet hij het nog maar zelden waar vreemden bij zijn...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gewoon er aan laten zitten. Het is rond die leeftijd heel normaal dat ze hun lichaam gaan ontdekken. Je kan nu wel gaan roepen dat hij er af moet blijven, dat het vies is ect,maar daar zal hij later dan misschien weer last van krijgen. Hij is vanzelf niet interressant meer.

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hier is het ook piemel voor en piemel na haha. Alles knuffels die staarten hebben hebben nu piemels, afgelopen week had ik de handen vol en klemde even wat tussen mijn benen omdat ik wat pakken moest was het ook oooh mama piemel! en mijn zoon zit er ook heel vaak aan, vooral als hij in bad zit of met de warme dagen in het zwembad zat achter huis.

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd gewoon laten gaan.. je kunt idd wel zeggen dat het niet netjes om eraan te zitten als er andere mensen bij zijn.. alleen in bad en in bed bijvoorbeeld mag het wel... hier ook gehad.. gaat ook vanzelf weer over....

11. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Ik heb dan wel geen jongetje, maar mijn meisje zit ook de hele tijd aan der vagina! Ze is nu 3 jaar en 3 maanden. Ik vertel haar ook dat ze dat eigenlijk alleen maar in haar bedje moet doen, maar het blijft idd wel moeilijk uitleggen!!

Share This Page