Kent iemand deze schommel??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Naantje20, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hi,

Ik wil graag een schommel voor de verjaardag van mijn dochter vragen. Alleen hebben wij niet echt de mogelijkheid om er een op te hangen. Nu kwam ik deze tegen, maar ik vraag me of deze wel stevig is. Heeft iemand deze schommel en bevalt deze goed??

565980 3 in 1 Meegroeischommel

Gr. Naantje

2. tulip

tulip Niet meer actief

Ikzelf niet, maar een vriendin. Ik heb zelf de meegroeischommel zonder standaard. Zij heeft er nu wel spijt van, het is best een flink ding dat standaard en ze heeft ook oudere neefjes en nichtjes die dus op de losse schommel kunnen en dan zwiept die standaard wel mee. Als je hem echt stevig wil hebben, dan moet je hem verankeren in de grond.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zou em niet kopen, hij is erg klein en niet echt stevig. Ik zou 100 euro meer uitgeven een schommel voor de lange termijn kopen. Wil je er een beetje mee kunnen schommelen moet je toch echt een stevige schommel hebben. J. heeft een grote schommel en vind nu al hoe hoger hoe beter.

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij hebben ook niet echt een mogelijkheid om een schommel op te hangen (metalen deurposten) maar we hebben er 1 gekocht voor 30 euro bij de babywalsh (als ik het me goed herinner).
    Het is een gewone schommel, zon bakje. Maar deze schroef je niet in de deurpost, maar het is een stang die vaccuum gezogen wordt aan de deurposten. Hier kan je dan ringen aanhangen en elke schommel aan hangen die je wilt, echt ideaal. Hij kan tot 80 kilo dragen en is dus heel goed binnen te bebruiken. Misschien dat iets voor je? Lijkt me beter dan die je laat zien, zie er echt onstabiel uit...

5. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    IK heb de schommel zelf ook mijn dochter van 3 zit er nog in en hij is echt niet onstabiel ik vind hem ideaal mijn zoontje van 9 maanden kan er ook in.

Groetjes Lindsey

6. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Hier had de vorige bewoner haken in de schuurdeur opening gemaakt. Ideaal dus, staat niet in de weg en kleine man kan altijd schommelen. Wij hebben deze schommel 565163 1-2-3 Meegroeischommel

Mij lijken die pootjes ook niet erg stabiel, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Groetjes Kim

7. tulip

tulip Niet meer actief

die bedoelde ik dus ook, dan kun je hem ook weghangen en zit je niet met zo'n heel gevaarte.

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Wij hebben die schommel. Ik vind hem niet onstabiel. Je kunt hem tevens ook verankeren in de grond.
    De schommel kun je inklappen en dan staat er niet meer zo'n gevaarte in de weg.

Deel Deze Pagina