Hallo dames, De titel zegt het al haha! Mijn zoon wordt in september 2 jaar en ik heb totaal geen idee wat ik hem moet geven voor zijn verjaardag! Van opa en oma krijgt hij een superstoere loopfiets, van vrienden (gezamenlijk met elkaar) een werkbank, maar wat moeten papa en mama nou geven? Hij vindt een speelhuisje superleuk, maar ja, hij is half september jarig, we gaan de winter straks weer in, dus dat doet me weer twijfelen. Help!!! Ideetjes gezocht hihihi!
Mijn nu twee jarige zoontje vindt het volgende heel leuk: -speelkeukentje (is erg favoriet nu) -loopwagen (tractor) -garage van fisher price -bob de bouwer, maar dan de duplo spullen, is ook erg leuk! Succes, Josie
het hoeft natuurlijk niet altijd speelgoed te zijn .... hie krijgt Esmee een nieuwe slaapkamer, met een groot bed !
Wij hebben Ilya op zijn tweede verjaardag de duplo treinset gekocht. Hij vond en vind het nog steeds leuk, ondertussen wel iets uitgebreid.
mijn dochter word volgende week 2 (oh help, gaat zo hard!!) en krijgt van ons een speelkeuken. kijk anders eens op www.ekiddies.nl, daar hebben wij m gekocht, en erg tevreden over de service. misschien zie je daar iets wat je nog niet eerder had bedacht?
Kick is vandaag 2 geworden en heeft van ons gekregen: - een houten trein met rails (Brio) - een gouden boekje over een trein - Thomas de trein locomotiefje voor op de rails - Thomas de trein DVD Hij heeft zaterdag zijn partijtje en krijgt dan van familie en vrienden: - Nijntje boekjes - aanvullende zaken voor de treinbaan (brug en remise e.d.) - vouwblaadjes - Bob de Bouwer spulletjes etc We wilden eerst een keukentje geven maar die bewaren we nog maar even voor ons dochtertje (zooooo stereotype! hahahaha)
Hmm hier kreeg anne ook een nieuw bed toen ze 2 werd gewoon omdat we het echt niet wisten en eh.. dit jaar weten we het WEER niet maar inderdaad.. speelhuisjes, glijbanen of een zandbak zijn wel superleuk... maar toch ook wel jammer dat het alweer bijna winter word dus dat grote buitenspeelgoed doen we maar gewoon niet.
Een bed hebben we ook voor Kick gekocht maar die geven we niet voor zijn verjaardag.. dat is gewoon 'noodzaak'..
DANK! Wel jammer dat hij de Thomas de locomotief taart niet erg kon waarderen.. hij vond het kaarsje eng!!! hahahah.. en hij at liever een ontbijtkoek (bijtie-oetie!)
haha, ja hij is fan van thomas de trein zeker. Hier krijgen we een hello kitty taart denk. Vorig jaar had je ook al van die leuke cadeautjes. Ik weet het dit jaar ook niet meer voor de familie hoor, van ons een keukentje en van 1 oma de pannetjes e.d, maar wat van de rest, (opa en oma, oom's tante's)
wat kleiner maar hier favoriet: Een schoolbord en verder: Skippy hond (je hebt ook koeien, maar ik vond een hond leuker en dochterlief was in de winkel gek op het zwarte exemplaar ) leuke stoel voor binnen Verder hebben we hier ook duplo gekregen, maar dan van hello kitty + van nijntje thee serviesje (oke, meisjesachtig ) speelhuisje ook, maar dat geef je al aan... op het kdv speelt ze ook graag met de knikkerbaan en met de treinbaan..
@cygnet: tja anne kreeg dan weer in het voorjaar een fiets en een glijbaan "gewoon zomaar" andere mensen zouden dat wellicht andersom doen Voordeel is dat Anne nu dat echt no niet os merkt of ze iets nuttigs of iets leuks krijgt. En kadootjes genoeg verder dus vel me niet heel schuldig ofzo... Wist gewoon echt niet wat te geven @athina: wij hebben een skippypaard gekregen vorig jaar Erg leuk ding en ze skippiet er vrolijk op los. Wij zijn alweer op kadootjesdenktour voor verjaardag 3... Het wordt niet makkelijker kan ik inmiddels melden
@tumult: wij hebben ook een thhe-set bij het keukentje.. Dat is ook leuk En kunt ook mandjes boodschappen en dergelijke kopen Wij hebben maar 2 boterhammen bijvoorbeeld.. Niet zo'n drama want er krijgt gewoon iemand een stuk papier als boterham, kopje thee erbij. Maar dat is dan misschien wel leuk voor familie om te geven
Lastig he. Levi wordt ook in september 2. Hij krijgt van ons een loopfiets ( maar die krijgt je zoontje dus als ) en een uitgebreide treinset van Ikea. Heb op de uitnodiging Duplo als cadeautip gezet, en van mijn zusje krijgt hij dit spelcomputertje met allemaal kaarten waar hij dingen van kan leren ( kleuren, vormen ect ) Ps: Als je zin hebt om mee te komen schrijven bij de september mama's http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/221529-september-2008-mamas-deel-7-a-68.html
mijn dochter heeft toen ze 2 werd een speelhuisje gehad voor in de tuin. ze is in september jarig maar toch heeft ze er veel plezier van en der broertje vind hem ok helemaal geweldig. speelkeukentje dat ze al had hebben we in het huisje gezet voor der 3everjaardag heeft ze nu al een fiets gehad was een goede aanbieding die ik niet kon laten liggen
Wij zitten met hetzelfde "probleem" Lars krijgt van opa en oma een traptrekker en van de andere opa en oma een loopfiets. We zitten nu zelf te denken aan een houten trein set. De ooms en tantes kunnen dan mooi dingen erbij kopen. Buiten speelgoed vind ik nu zo jammer, omdat we de winter zo weer ingaan.
Er zijn ongelofelijk veel keukenspulletjes te koop: - keukengerei (pollepels, vergiet, gardes etc etc... te schattig trouwens) - plastic voedingsmiddelen (broccoli, bloemkool, vlees etc) - koksmuts - schort - ovenhandschoenen Dat kan je allemaal verdelen over het bezoek. Dit waren wij eerst van plan maar we bewaren dit plan nog even voor dochterlief.