ontspannen vrijen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammie17, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammie17

mammie17 Niet meer actief

misschien wel een hele rare vraag maar tog.....

altijd als ik vrij met mijt mijn vriend ben ik niet echt ontspannen en zet dan ook druk op mijn baarmoeder..... klinkt misschien raar hoor mjaa.... nu heb ik gisterenaaf weer gevreeen met mijn vriend maar dan wel ontspannen zonder ergens druk op te zetten en t maar gewoon te laten gebeuren... als jullie snappen wat ik bedoel.... ontspannen is altijd beter zegt mijn vriend.... kan het zijn dat ik door die druk en doordat ik niet ontspannen was altijd dat het daarom niet wilde lukken? zou je sneller kans hebben dat je zwanger raak als je erg ontspannen ben? dan zou ik ook geluk hebben want is mijn vruchtbare dag :D
    over 2 dagen is mijn eisprong staat erhier.... kan het dan erg kwaad als ik vanavonden morgen ook vrij? eo op de dag van de eisprong zelf?

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :(:

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    och meid... ik ben al maaaaaaaanden relax.. zwanger worden is gewoon complexer dan mensen denken.. 15 tot 20 procent kans per maand.. tja je hebt gewoon geluk wanneer het lukt.

door er veel mee bezig te zijn of gespannen te zijn zwemmen de zaadjes niet ineens de andere kant op~!

groetjes

3. mammie17

ja oke dat snap ik maar ik zette altijd erg veeldruk op mijn baarmoeder of blaas? weet niet warop dat drukt om klaar te komen. nu zet ik er geen druk op en dan kom ik veel beter klaar en is de seks ook beter... vroeg me gewoon af of dit invloed kan hebben. bij mijn vorige zwangerschap was het ook meteen raak en toen zette ik ook geen druk....

4. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Persoonlijk denk ik dat je meer van sex geniet als je ontspannen bent en dat je dan niet verkrampt en dat het dan ook geen pijn doet...je moet geestelijk ook in de stemming zijn anders lukt het lichamelijk ook niet.

5. Niet meer actief

je moet je zoiezo ontspannen :) no matter what, ik denk dat je eerder over andere dingen moet nadenken op je 17e maar goed dat is mijn mening en heeft niet echt iets met je vraag te maken....

6. Niet meer actief

Whahahahahaha!Ik zie het al voor me! 'jongens, ho maar!Die baarmoeder is mij te gespannen!'Gaan ze lekker siesta houden, haha!
    Al denk ik dat de laatste tijd ook wel hoor!Misschien moet ik maar hete pepers gaan eten, worden ze opeens razendsnel, hihi!

7. mammie17

ja idd op me 17e hoor je idd met andere dingen bezig te zijn mja als je goed gelezen heb ben ik al anders dan anderen van mijn leeftijd heb namelijk al een kindje van bijna 2

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ieder zijn eigen ding denk ik zo, maar toch: ik heb bewust niet gekozen om voor mn 23e aan kinderen te wilen beginnen. Ik heb goed mijn opleiding af kunnen maken, werkervaring op kunnen doen,e em mooi huis kunnen kopen samen met mijn vriend (al wel heel snel) en van alles op kunnen bouwen. We staan er heel goed voor: financieel en mooi huis met mooie tuin enzo.
    Nu heb ik helaas 1 mk gehad maar ee gaan we gewoon verder.

Waarom heb je rond je 15e al een kindje gekregen als ik vragen mag? En nu al een tweede? Sorry as ik teveel vraag..

Liefs

Sylvia

9. mammie17

ik raakte op mijn 14e zwanger, en dat was zeker niet de bedoeling.
    nu ben ik er wel blij mee en gaat het zoals het gaat.

het maakt niet of je nou 17 ben en een kindje heb of 25 en je hebt een kindje en wil er graag 1 bij.

ik wil er gewoon graag 1tje bij. misschien dat dit ook wel komt omdat ik bij mijn zoontje niet alles zelf heb kunnen doen en mijn zwangerschap niet helemaal goed ging.

ik en mijn vriend willen gewoon graag een kindje erbij. idereen zegt dta we nog een jaar of 10 moeten w88 maar dan vind ik ook het leeftijdsverschil te groot mijn zoontje is alweer 2

10. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    is je vriend ook de vader van je 1ste kindje (als ik vragen mag)
    vind het wel knap dat je ondanks je jong bent toch voor een 2de wilt gaan.

11. mammie17

ja hij is ook de vader van mijn eerste kindje.
    ik kijk niet naar mij leeftijd of het te vroeg is of niet. ik wil gewoon graag op mijn gevoel afgaan. wil mijn leven nu eens op orde krijgen gewoon helemaal compleet en dat is bij mij als er een kindje bij is. is toch niks ergs aan?

12. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    nahja, hoe dwaal je ff zwaar off topic.. :(
    Meid ik was ok 14 toen ik zwanegr was van de eerste, ik krijg nu mn 5de en nee heb geen koophuis en geen vette auto, slechte moeder he ;)

En wat ze zeggen klopt idd, zwanger worden is vrij complex, maaaarrrr mijn gyn vertelde mij dat het toen bij mij misschien zo moeizaam ging deze keer omdat ik veel pijn had bij het vrijen en dat dat echt niet meehelpt.

13. mammie17

he he eindelijk iemand van mijn gelijk :D dan snap jij best cker dta ik die gevoelens gewoon heb? we zijn al bijna een jaar bezig voor en kindje maar het wilt ons gewoon niet lukken :cry:
    ik hoef er ook niemand bij te vragen een dokter ofzo want hij lacht me uit :cry: idereen zegt dak het niet moet doen maar mijn vriend en ik willen het echt dolgraag

14. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik heb dus een andere huisarts genomen, omdat mijn huisarts zoiets had van je hebt er toch al 4, ja kan ik enigszins snappen dat mensen dat denken van wat zeik je dan, maar blijkbaar is er dan ook iet sniet in orde met mijn lijf, als je al 2 jaar op een zwanegrschap wacht, alleen daarom had ik al zorgen. Mijn nieuwe huisarts is heel tof en nam me gelijk serieus.
    En als jij en je vriend het willen ga je er toch gewoon voor!
    Misschien tijd voor een andere huisarts, na een jaar mag je namelijk hulp vragen, en je discrimineren om je leeftijd moet niet kunnen.

15. mammie17

miujn moedr is het er ook niet helemaal mee eens. maar ik heb zoiets van het is mijn leven en ik doe gewoon wat ik wil en wat ik denk dat goed is. en als ik nu zwanger zou raken zou ik 18 zijn als het kindje kom en heeft zij er duis ook niks meer over te zeggen.
    ben gewoon een beetje bang om hulp te vragen omdat iedereen ertegen is behalve ik en mijn vriend zelf.

16. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Nou ten eerste heeft je huisarts zwijgplicht en hoort hij je serieus te nemen!

17. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee hoor niks ergs aan,als jij voelt dat je het allemaal aankunt en je wilt het graag,waarom niet.
    ik had het niet gekund toen ik 17 was denk ik .
    ik ben nu 30 en verlang denk net zoals jij naar een kindje.

18. vosje

vosje Actief lid

Jan 25, 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Jammer dat je zo gespannen bent tijdens het klussen. :(
    Misschien ook niet zo makkelijk als er nog een kleine rond hobbelt, lijk me ook al niet zo ontspannen :rolleyes: :D

Kan je misschien rond je eiersprong iets romantische regelen. Van te voren elkaar lekker masseren of zo, dat je je dan al ontspant. maak er iets speciaals van :D

Ik wens jullie veel klus plezier :D

19. mammie17

hihi het leuke is... dit weekend waren mijn vruchtbare dagen. :D
    mijn vriend word soms helemaal gek van mij en heeft zoiets van... het komt wel als het ons gegund is. het leek net of mijn vriend dit weekend extra zijn best deed zondr dat hij wist dat t mijn meest vruchtbare dag was :D hij vertelde me dat ik me moest ontspannen en hebben ook erg rustig gevreeen zonder aan andere dingen te denken... zelf niet aan of t raak was zo ontspannen was ik :D zo deden we het vrijdagaaf. zatrdag nix gedaan en gisteren weer erg ontspannen. volgens deze berekening is vandaag mijn eisprong maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen pijntjes heb voel me vandaag juist voor het eerst goed en heb nergens pijn in mijn buik. het enige wat nu pijn doet is mijn schouder :cry:

dus hoop wel dat mijn eisprong komt

20. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    duim voor je dat het raak is mammie17

Share This Page