Hai, Voor mij is het moeilijk om mijn cyclus uit te rekennen. Omdat ik heel onregelmatig ongesteld wordt. De ene keer 4 dagen lang dan weer 5 weken niet dan weer 1 dag en dan twee weken niet. Zijn er meer die de onregelmatigheid ten top zijn? : En nu ben ik 5 november gecurreteerd, dus nu weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet berekenen. Tineke
tja meer dan bijhouden hoelang je cyclus is, al is ie varriërend kun je niet doen...mijn cyclus is gemiddeld 26-27 en 28 dgn dus nog redelijk regelmatig.. pas als je bij gaat houden hoeveel dagen je cyclus is, en of je gaat erbij temperaturen kun je ongeveer bekijken wanneer je je eisprong ergens hebt... succes meid
Hai Smoekie Moet ik dan vanaf 5 november gaan tellen.Of Twee dagen later is de bloeding 7 november gestopt. Tinkerbel wat zei de HA Tineke
Je moet altijd beginnen te tellen vanaf de eerste dag van het helder rood bloedverlies. Dus als je van tevoren bruine afscheiding hebt, dan tel je dat niet mee.
Mijn HA zei beginnen met tempen. Zelfs nu nog op dag 66. Misschien dat die eisprong toch nog komt. Komt hij nu niet en ik word toch ongie dan moet ik nog een ronde tempen om te kijken of ik een eisprong heb. Heb ook bloedtestje gadaan en krijg donderdag de uitslag. Mocht dit allemaal niets zijn dan gaat ze verder laten onderzoeken.
Wij schelen natuurlijk heel wat in leefdtijd he dus denk dat jij nu gelijk wel aan de bak komt qua onderzoeken. Bij mij wou ze verder ook niet te lang wachten na wat we nu dus gaan doen want ja je weet maar nooit he hoe het gaat lopen.
Ja, inderdaad. Ik ben alleen al getest in 2003. zelfde klachten. Was medisch niks aan de hanad Kreeg een spiraaltje met hormoon afgifte. In hjuni 2006 eruit begin september zwanger. Helaas 5 november verloren Succes met de testen Liefs, Tineke
Hoi Tineke, Ik heb 24 augustus een miskraam gehad en 28 augustus ben ik gecurreteerd. Hierna heb ik eigenlijk helemaal geen cyclus meer gehad, dus ook niet meer ongesteld geworden. Verleden week maandag ben ik naar de huisarts geweest en die heeft mij Primolut voorgeschreven. Daar ben ik verleden week dinsdag mee begonnen. Tot nu toe nog geen spoor van de rode duivels. Op 5 december moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of alles wel goed is. Toen ik de pil nog slikte was mijn cyclus helemaal onregelmatig. Toen ik stopte met de pil was mijn cyclus gemiddeld 40 dagen. En nu na de curretage heb ik helemaal geen cyclus meer. Dus ik hoop dat na deze kuur dat ik dan weer een cyclus hebt. Meid heel veel succes Heel veel liefs Divi
Hai Divi, Allereerst veel sterkte Voor mij is het denk nog te vroeg om ogni te worden. Ik hoop alleen dat mijn cylcus goed komt. Omdat ik er zoveel jaar last van heeft. En zo blij was dat na het spiraaltje half juni een keurige cyclus had tot begin september. Toen begon het bloeden weer 4 weken lang na een controle bleek ik 5 weken zwanger. Het bloeden stopte Weer twee weken later een leeg vruchtzakje 6-11 curretage. Ik ben nu dus bang dat het straks weer net als voor het spiraaltje een bloedige ellende word. Liefs, Tineke
Hier weer iemand zeer onregelmatig. Mijn 1ste cyclus was 47 dagen, en zit nu op dag 71, weet dus ook helemaal niks. Vandaag bij de HA geweest. Die gaat contact opnemen met de gyno, even afwachten dus.
Hallo, Mijn cyclus is ook erg onregelmatig. Ik moet morgen naar de gyno, dan krijg ik de uitslag van mijn bloed en gaat hij een echo maken. De zwemmertjes van mijn man worden ook meteen gecontroleerd. Groetjes Angele
ze is op 5 november gecurreteerd en 7 november is het bloeden al gestopt. hoe het precies zit als je net gecuretteerd bent weet ik niet meid, daarvoor kun je het beste je gyn opbellen en vragen hoe het dan zit want er zullen ongetwijfeld verschillende adviezen gegeven worden maar je eigen gyn weet het natuurlijk beter dan wij hier... heel veel succes meid