Wat zou je doen?

Discussion in 'De lounge' started by happynienja, Oct 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Gisteravond gingen we nog een avondwandeling maken en we dachten van elkaar dat we een sleutel mee hadden door een stom misverstand.
    Dus we kwamen thuis en allebei geen sleutel op zak.
    Sta je dan met twee kids en een hond voor een dichte deur voor je eigen huis.
    Niemand in de omgeving heeft een sleutel, we zijn net verhuisd en moesten dat altijd nog doen.
    Stom heel stom maar ja daar hadden we gister niks aan.
    Gelukkig stond het keukenraam open en paste mn vent er net doorheen om naar binnen te gaan.
    Ook zo handig om die open te laten.. Voel me aardig stom.
    Maar wat zouden jullie op zo'n moment doen als het raam dus niet open was geweest?
    Politie bellen? Sleutelmaker bellen? Maar ja het was half zeven 's avonds dus een sleutelmaker zou ook lastig zijn geweest.

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik had een klein raampje ingetikt waarschijnlijk. Je zal toch naar binnen moeten lijkt mij.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Dat ligt er helemaal aan welke mogelijkheden een huis biedt om binnen te komen.

Ik ben sinds we hier wonen 2x de sleutel vergeten. de eerste keer kon ik gewoon over de poort klimmen en was de achterdeur open. De tweede keer heb ik een takje gezocht en via de brievenbus de lus om de deurklink gedaan en zo de deur open gemaakt.

Fijn dat jou man door het keukenraam kon kruipen! haha

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Ruitje intikken.

Wij hebben het ooit al eens gehad in ons 1e appartementje.

Heb toen bij de buurvrouw aangebeld en ben over de balkons geklommen(balkondeur stond open) op 1 hoog maar hoor...anders had ik het niet gedaan.

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    We hebben aan de voorkant van het huis de keuken en een klein raampje en een groot raam. Dus dan had het grote raam eraan gemoeten..

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik zou ook een klein raampje intikken. Alleen is het probleem dat wij geen kleine raampjes hebben alleen grote.
    Maar bij ons heeft de buurvrouw een sleutel.

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    De achterdeur dachten we ook nog aan maar de klink zat erop.
    Takje is ook een goeie, alleen onze klink gaat heel zwaar.

8. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik ben gelukkig nog nooit sleutel vergeten, maar wij zouden politie moeten bellen ivm slagvastglas...Nadat er 3 x geprobeerd is in te breken hebben wij sindsdien een panel met cijfercode op de deur...dus nooit meer het probleem van de de sleutel vergeten...;)

Maar je had wel geluk dat je man door het raampje kon..

9. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Onze buren krijgen zo ook een sleutel haha, die mensen kan ik wel vertrouwen.
    En vrienden van ons zouden ook een sleutel krijgen, die wonen op een kwartier rijden afstand.

Misschien ergens een sleutel verstoppen, zou ook nog kunnen, voor als het weer eens gebeurt.

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb het een keer gehad en heb een raam ingeslagen maar niet een kleine want die zijn juist duur...

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    En wat hadden jullie dan gedaan met een ingeslagen raam om half zeven 's avonds? De wacht houden zodat er niemand binnen komt 's nachts?
    Ik zou geen oog dicht doen.

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    We hebben ons ook een keer buitengesloten, ook toen we net verhuisd waren en nog niemand de sleutel had! We hebben toen gekeken voor een slotenmaker, maar die vroegen al snel 300 euro en ging lang duren..Uiteindelijk een glasservice gebeld, die hebben een ruitje ingetikt, noodglas erin en na aantal weekjes nieuw glas. Waren we voor 90 euro klaar.

Inmiddels hebben beide ouders een sleutel, dit laten we ons niet nog eens gebeuren..

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    heel erg vervelend nina! dus gelijk een sleutel aan de buren geven!!

voordat ik de voordeur dichttrek (en we lopend weggaan) vraag ik aan manlief heb jij een sleutel bij je?
    ik heb het 1 keer gehad (rondje met de hond lopen, manlief op het werk 100 km verderop)... er zijn 5 mensen in onze omgeving met een sleutel en geen was er thuis ;)
    gelukkig kon ik van de buren een kleerhanger lenen en via de brievenbus de deur openmaken.. nu hebben die buren een sleutel van ons huis..

14. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Wij stonden allebei met een sleutel in onze hadden en ik zei tegen vriendlief neem jij hem dan maar mee. Maar dat had hij mij niet horen zeggen.
    Grr mannen, niet dat het zijn schuld is.
    Volgende keer liever twee paar sleutels mee.

15. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,069
    2,203
    113
    Brabant
    ik zou de slotenmaker bellen, die hebben ook spoednummers. Gewoon even een rondje bellen en de goedkoopste laten komen:)
    Wij hadden de sleutel in het slot zitten, binnenkant.
    Waren voor 50 euro klaar....

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    dit zou m'n vriend dus ook kunnen overkomen, die is er ook zo een.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Binnen zeer korte tijd is er iemand om er een plank voor te zetten. Hier was er al iemand binnen een half uur, was op een zaterdagavond rond een uur of 8.

18. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Bij ons kan je er gewoon in las aan de binnekant de sleutel erop staat.

19. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    haha doet me denken aan toen wij net verhuist waren was 20 weken zwanger van youame maar had een gigantische buik
    mijn man had tijdens het verhuizen een rib gebroken
    en normaal heeft hij aaaaaltijd een sleutel op zak dus de achterdeur op slot gedraaid alle ramen dicht gedaan behalve in de douche

dus ik loop vrolijk naar buiten waar mijn man stond
    hij kijkt me raar aan en vraagt of ik een sleutel mee heb genomen
    euh nee die heb jij toch
    euhm schat mijn jas hangt nog binnen waar de sleutels in zitten;)
    ik begon bijne te huilen tja emoties he:)
    dus we lopen achterom en hijziet een klapraampje open staan
    ik zeg daar pas je noot doorheen
    en nu
    tja zegt ie zal hem kapot moeten maken
    dus hij slaat met z'n pols (dat geval kapot wat inklapt zegt maar als je de raam dichtdoet) en probeert er dus doorheen te komen
    ik zeg schat dat wil niet omdat ik zag dat hij pijn had
    en zeg er zo achteraan (even vergeten dat ik met een dikke buik liep) laat mij het maar doen haha

10 min later is ie toch binnen en kon hij z'n jas en sleutels pakken

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dat had ik vroeger bij mijn ouders wel eens toen zijn we via de dak van de garage naar boven geklommen en er was 1 bovenraam open en zo derin

Share This Page