Misschien een beetje vroeg om me hier al in te verdiepen maar toch even een vraagje. Wij hebben in alle slaapkamers inbouwkasten. Zijn er meer mensen die dit hebben en toch een apparte kast hebben en zo ja waarom? Alvast bedankt.
Alsje in je inbouwkasten genoeg plek hebt, zou ik geen andere kasten aanschaffen hoor! Lekker makkkelijk toch
wij ook een inbouwkast en het is niet zo´n grote maar heb toch genoeg ruimte en dan zou ik zeker niet nog een extra kast neerzetten, maar dat is je eigen keuze natuurlijk!
Wij hebben hier ook inbouwkasten. Ik ben ook niet van plan om nog een extra kast te kopen. Eventueel wel een commode. Met het geld dat je uitspaart van de kast, kan je andere leuke dingen mee kopen voor de baby. Groetjes
Wij hebben op de babykamer ook alleen een ledikant en commode staan (en stoel om te voeden). In de commode passen de kleertjes allemaal en het beddengoed ed liggen in de gezamelijke kast. Gewoon doen wat voor jullie werkt.
Hallo, bedankt voor jullie antwoorden. en inderdaad. Wat je voor je kast uitspaart kan je bijna een commode en ledikant kopen Wij hebben trouwens 2 inbouwkasten per slaapkamer dus pak ruimte zat.