Overstap naar pepti, buikpijn?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door bloem2, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb eventjes een vraagje.
    Mijn zoontje is sinds afgelopen vrijdag overgestapt van nutrilon hyp. naar nutrilon pepti. Dit op het advies van het cb omdat we het vermoeden hebben dat hij koemelkallergie heeft.
    Nu weet ik dat hij eventjes moet wennen aan de nieuwe voeding maar is het normaal dat hij er soms zo een buikpijn van krijgt? Hij heeft ineens 1 of 2 keer per dag echt pijn aan zijn buikje en huilt er dan heel intens verdrietig bij, zo zielig!
    Hoort dit erbij of kan ik beter contact opnemen met het cb?
    Ze zeiden wel dat ik het eerst 4 weken moest proberen om resultaat te zien en dat dit ook al na 1 week kon maar hij lijkt nu alleen maar meer last te hebben...

Alvast bedankt!

2. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Niemand ervaring mee?? Hij spuugt nu ook weer veel meer ondanks de nutriton wat we gebruiken. Vandaag echt 4 keer kunnen omkleden omdat het er met golven uitkwam...

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik zou er denk ik mee stoppen maar er zullen vast andere moeders zijn die meer verstand hebben van fv.
    Hier ook KMA maar ik geef bv en ging zelf op dieet. Hier zag ik binnen 2 dagen verbetering en spugen/buikpijn nam hier af en ging weg.

4. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Ik vind het ook erg vreemd. IK zal maandag eventjes contact opnemen met het cb.

Deel Deze Pagina