Help!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Saartje26, 29 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje26

Saartje26 Actief lid

19 aug 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Wie kan mij een antwoord geven? Ben nu 17 weken zwanger en heb sinds vanochtend heel licht bloedverlies. Alleen met afvegen, niet in mijn onderbroek. (Sorry voor de details...) Dit werd steeds minder, alleen nog beetje bruinig. Nu heb ik sinds een uur of drie weer beetje bloedverlies, eerst alleen met afvegen maar nu ook lichte streepjes in mijn onderbroek. Is dit ernstig? Heb verder geen buikpijn of krampen of iets dergelijks. Help! Kan het nu alsnog misgaan?

2. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Bel de HA of Vk.
    Misschien is het niks maa je weet maar nooit.
    veelsterkte

Groetjes,
    Tineke

3. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Saartje,
    bloedverlies tijdens een zwangerschap hoeft niet meteen een reden tot paniek te zijn denk ik, kan een vaatje zijn in je baarmoeder die knapt of zo, neem anders eens contact op met je gynae of huisarts, of stel je vraag bij de verloskundige op het forum,

succes!
    flyke

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Meid ik heb het ook gehad met de 6 weken en de 14 weken, mijn verloskundige stuurde me meteen door naar het ziekenhuis voor een echo en ze heeft eerst het hartje gehoord, daar was ik blij mee om het kloppen te horen, maar ik moet zeggen was het ook fijn om door te gaan naar het ziekenhuis en daar een baby te zien bewegen. In het ziekenhuis zei men dat het zo vaak voorkomt, kan een adertje zijn, kan na een keer seks gebeuren en zelfs als je kindje heel beweeglijk is kan het zijn dat hij/zij lekker tegen 1 plek heeft liggen trappen waardoor je een bloeding krijgt.

Meid veel sterkte en morgen je verloskundige bellen voor een afspraak zsm.
    liefs fredje, ik duim dat bij jou ook alles goed is!

Deel Deze Pagina