Help???!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamma chan, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik heb ook 3 maanden aangemodderd! verschrikkelijk, ik wens je heel veel sterkte en succes. Ik heb ook een man die niet veel voor mij betekende maar dat heeft met "the farm" te maken.

misschien meer flesjes met minder cc's. dus 6 flessen om de 3 uur en daar een schema op maken?
    Mijn dochter heeft tot 2 weken terug ook 6 flessen van een beetje gekregen, met 5 flessen kwam zo ook vaak in de nacht.
    Ze dronk met 6 flessen minder cc's op een dag dan met 5 flessen maar ze sliep 's nachts wel door.

qua bedritueel : probeer bij de fles van (ongeveer) 19.00 uur een ritueel te maken (badje, pyjama aan en eventueel slaapzak). Als ze moe word het bed in en dan voor de laatste fles (22 of 23 uur) uit bed halen. Hier werkte het om de fles van 23.00 uur met heel veel stilte in een shemerige plek te geven. ALs zij veel licht of geluiden had dacht ze dat het dag was!
    's morgens krijgt ze als ritueel (eerste fles), fles, eten laten zakken, kleren aan en daarna spelen. ALs ze nog naar bed gaat na de eerste fles dan doe ik : fles, boertje en slapen, als ze wakker is uit bed, luier verschonen en kleren aan.

hopelijk heb je er wat aan.

Deel Deze Pagina