Hallo allemaal, Ik heb 25 januari een test gedaan waarbij stond 1-2 weken... Waar ik uit opmaak dat ik rond de 8 weken moet zijn, vanmorgen voor een termijn echo geweest en nu ben ik echt heel bang De vrouw deed een inwendige echo en nu blijkt dat ik 6 weken en 1 dag zwanger ben, het hartje niet zo snel klopt als dat het hoort te kloppen en ze wat bloed aan de bovenkant van me baarmoeder ziet zitten.......... Wat kan leiden tot een miskraam zegt ze, ik moet nu over 3 weken terug, als alles goed is, om alsnog te kijken. Wie heeft zoiets meegemaakt? Zit heel erg in de stress nu..... Grtjs Richa
Veel sterkte meid!!! Kan me heel goed voorstellen dat je onzeker ben......maar wonderen bestaan. In elk geval over een week weer een echo eisen. 3 weken wachten is wel heeeeeeel lang.
Tja, het kan ook gewoon zijn dat je een lange innesteling hebt gehad, met wel een hoog HCG. Die testen die jou vertellen hoe lang je zwanger bent, zijn gebaseerd op gemiddelden en er zijn maar weinig gemiddelde vrouwen. Een innesteling kan tot 2 weken duren, wat verklaart dat je dan ineens 2 weken minder ver bent dan je dacht. Komt zeer regelmatig voor en hoeft helemaal niets ergs te betekenen op zich. Wat ze zeo over dat bloed, daar weet ik verder niets van, maar als zij zegt dat dat zou kunnen duiden op een beginnende miskraam, vind ik het heel vreemd dat je pas over 3 weken terug mag komen. Was je bij een VK, of bij een diagnostisch centrum? Ik zou je VK nog even bellen en dit melden en vragen of je volgende week nog eens weer mag voor een echo, als er zich dan nog geen bloedverlies heeft aangediend. 3 weken wachten terwijl je meegedeeld is dat je mogelijk een miskraam gaat krijgen, vind ik echt bizar! Sterkte en hopelijk is het allemaal onschuldig!