Hallo iedereen, Ik ben (mama van Morinio, vrouw van Abdel) nieuw hier op het forum. Ben aan het googlen geslagen en kwam deze site boordevol info en ervaringen tegen. Super handig! Na lang uitstel, oops weer vergeten, geen tijd hebbend etc. nu dan eindelijk geregistreerd tot... ja wel... Member of the Bunch Vandaag 2de echo (20 wkn) gehad. Zag er prima uit, alles werkt naar behoren, prio nr.1, toch! De baby had echter geen trek in pottenkijkers en lag niet al te gunstig, volgens de echoscopiste. Ze kon toch een aantal goede foto's nemen waaronder (zie foto) dat het een meisje is. Eenmaal thuis aangekomen, mams/paps (beide kanten) opgebeld, helemaal in extase totdat mijn moeder zegt:" Is zij (echoscopiste) er wel zeker van? Heb weleens gehoord dat ze het letterlijk bij het verkeerde eind hadden. Uhhhhh...slik Direct op zoek naar vergelijkbaar materiaal gegaan op Google. Man die roept dat ik me niet zo gek moet laten maken. Zoon die de roze/paarse kleurpotloden al uit de kast aan het trekken is om een tekening voor de baby te maken. Kortom, wat denken jullie ervan? Reden tot twijfelen of niet? Alvast bedankt voor jullie reacties
Dat ziet er toch echt uit als een meid. Snap je twijfel wel, maar ik kan hier echt geen jongetje van maken.
Bedankt meiden voor jullie reacties! Stelt me toch weer gerust om deze reacties te mogen lezen van mama's met meer echo-ervaringen .. De gedachte dat je alles blauw of roze koopt en het tegenovergestelde komt eruit, is toch wel balen van je gedane aankopen. Want uiteindelijk maakt het eigenlijk ook niets uit, jongen of meid.. het is mij beide even lief
Ik vind dat je altijd bij jezelf de twijfel moet houden, hoe dan ook. Een geslachtsbepaling kan nooit 100% zeker zijn.