View attachment 143046 Foto 1 dacht ze een jongetje, maar foto 2 dacht ze weer een meid te zien.. Al met al heeft ons beebje kwartier lang de beentjes voorderest stijf op elkaar gehouden, dus dit was echt het beste wat ze kon doen ahahah. Foto is btw met 16wk en 1 dag
Ik kan het moeilijk zien. Ik zal ff mijn echo erbij houden. Tevens een jochie :d. Maar dat is alweer bijna 3 jaar terug View attachment 143062 . hoop voor je dat er wijs uit wordt
Erg heh? Mijn baby neemt me gewoon al echt vanaf de NUBs in de maling .. Vanmiddag geen cm bewegen met elk duwtje enzo en nu net met de Angelsound koppeltje aan het duikelen.. Dondersteen is het nu al hahaha.. Dat witte stipje op de bovenste foto zag ze als een piemeltje, maar de onderste zie je 3 kleine witte stipjes, wat ze dus weer zag als een meisje
Dnze Herkenbaar hoor Die van ons speelt ook al vanaf t begin spelletjes hihi. Ik heb t idee dat t allemaal wat te ver naar voren zit voor een meisje...dus ik denk eerder jongen, maar weet het echt niet zeker.
Hihihi nou ben benieuwd hoor... Volgende week dinsdag kan mijn gyn misschien weer een spiekje nemen. Tis in ieder geval een kleine dondersteen, maar dat jullie allemaal unaniem een jongen zeggen is zeker al een stuk duidelijker.. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar we zullen zien hahaa.
ik vind het heel onduidelijk. dat spelletje spelen ken ik.ik heb 9 echo's gehad en nu pas weten we het is
Hahahah stelletje eigenwijs beeb's hebben we gewoon .. Tis vervelend omdat er bij 2 echo's ook niet eens een vermoeden uitgesproken kon worden. Ik werd echt gepest door mn baby hahaha .. Mama's geduld wordt op de proef gesteld hahaha
zal me niets verbazen dat het gewoon een preuts meisje is bij jou hahahahaha. nee ik dacht ook echt van ze zullen het wel zien met de 20 weken echo. maar niet dus daarna bij de gyn ook niet en daarna met de guo ook niet haha. daarop heb ik dus een 3d laten maken met 22 weken puur omdat ik het nu toch wel eens wilde weten
@ Lottie Heb 1 foto vanaf de zijkant en dan zie je bij de billetjes alleen een heel duidelijk wit streepje zeg maar. Geen uitsteeksel.