hallo allemaal, Ik ben nu 7 weken zwanger. Maar sinds net heb ik bruine afscheiding?! Is dat erg ? of een begin van een miskraam?
had ik ook aan het begin van mijn eerste zwangerschap, en zoals je ziet heb ik nu 2 prachtige dochters Hoeft gelukkig dus niets te betekenen! eniet maar van je zwangerschap.
Bij mij was het meteen helder rood toen ik een miskraam kreeg, voor die tijd hoef jeje niet druk te maken. Het komt vrij vaak voor bruin verlies in het begin.
Heb ook een paar keer bruin gehad de eerste paar weken. Ik heb het nagevraagd toen en zolang het niet helderrood is met krampen, hoeft het helemaal niets te betekenen.
Hey, ik heb het ook een paar keer gehad, zonder dat het helderrood was en ook geen krampen. Zelfs uit bezorgdheid ze vk een keer gebeld maar was echt niet erg.
Ik geloof dat in 9 van de 10 gevallen bruinverlies in het begin geen kwaad kan. Het kan altijd fout gaan, maar zolang je geen roodverlies of krampen hebt zou ik me niet te veel zorgen maken. Hoop voor je dat het niet meer gebeurt!
Ik heb net heel erg bruinverlies gehad nadat ik 'het' gedaan had met mijn partner. Ik ging op de wc zitten en er kwam best veel bruin uit?! ik ben nu zo bang.