Na bijna 2 jaar in de MMM zijn we nu dan toch eindelijk zwanger van onze 2de en wat zijn we blij!!! Volgende week maandag mogen we voor de eerste echo dus echt superspannend. Nu voel ik me verder goed behalve dan dat ik,zoals zo velen van jullie,dood en doodmoe ben. Nu gaan we over 5 weken naar Canada en IJsland voor 3.5 week. Superleuk natuurlijk,maar die moeheid gooit nu natuurlijk behoorlijk wat roet in het eten. Zijn net vrijdag teruggekomen van een weekje Frankrijk en we hebben daar een boel dingen gelaten/afgebroken omdat ik het niet trok. Vandaar dat wij nou heel erg twijfelen wat we met ons Canada avontuur moeten. Baal er zo van...we verheugen ons er helemaal op. Maar straks zitten we daar en lig ik alleen maar in het hotel te pitten. Als we nou 2 weken naar een AI in Turkije of zo gingen tja dan was er helemaal geen twijfel dan installeerde ik me gewoon bij zo'n strandbed,maar ja zulke vakanties zijn toch vaak drukker en intensiever dan een strandvakantie. Ik weet het echt niet. Wat vinden jullie? Gaan of niet gaan...?
ik zeg gaan.. ik denk niet dat je een hele dag ligt te slapen.. en je er wel een beetje overheen kan zetten als je daar eenmaal bent.. ik zou zeggen ga er lekker van genieten.
ik zou lekker gaan... gewoon kijken hoe je je voelt als je daar bent, het is over 5 weken dus dan voel je je misschien al stuk beter... zoveel mogelijk van genieten...
Ik zou lekker gaan en ervan genieten. Ennn... Canada is zoooo mooi!!! Ik weet niet wat jullie voor een vakantie daar gaan doen, maar ik kom zo tot rust van de mooie natuur daar. Prachtig land, maar das off-topic.