Help!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lucinda25, Jul 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    hoi,
    ik heb afgelopen maandag een zwangerschapstest gedaan(dat is op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden) dit was een kruidvat eigenmerk test, en ik heb deze s'morgens gedaan en deze was negatief, maar ik werd nog steeds niet ongesteld dus heb ik afgelopen zaterdag ochtend (gister) een test weer gedaan met de digitale clear blue test en die zegt zwanger 1 a 2 weken dus nu snap ik t even helemaal niet meer:(, waarom eerst negatief? en ben ik nu zwanger? :(

,

2. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Het kan zijn dat je een late innesteling hebt gehad waardoor je niet zover bent en een test het niet tot nauwelijks oppikt.
    Je kunt ervanuit gaan dat je zwanger bent,gefeliciteerd!

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Hai Lucinda,

Allereerst: Gefeliciteerd!!!!
    Dan je vraag. Ik heb eigenlijk gelijk een wedervraag. Weet je heel zeker dat je maandag ongesteld had moeten worden? Of kan het ook zo zijn dat je eisprong deze cyclus later heeft plaatsgevonden dan je had verwacht? Want dat zou het 1 en ander kunnen verklaren. Verder weet ik dat er meiden zijn die simpelweg laat positief testen. Of omdat ze wat trager HCG aanmaken of omdat de innesteling later heeft plaatsgevonden of... Verzin het maar, het kan!

Heb je nog een kruidvat test? Ben benieuwd hoe dik de teststreep is!

Liefs en probeer te genieten!!

Kweenie

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    gefeliciteerd

5. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    ik denk dat ik idd een latere eiersprong had dan ik d8, en mijn cyclus is bijna altijd netjes 29 dagen,
    ik gaat morgen zoiezo even langs de huisarts, kijken of ik daar een zw test nog kan doen en anders haal ik zelf 1tje,
    ik heb voor de rest helemaal geen zwangerschapsverschijnselen,maar dat had ik ook niet bij me andere kids,
    Bedankt voor de felicitatie's!!!

6. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Denk zeker wel zwanger! Vandaag gewoon even weer een testje doen. Bij mij deden de KV het minder goed met ochtendurine

7. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

Jun 15, 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als zelfs de testen van cb zeggen dat je zwanger bent, dan zal ik het gaan geloven als ik jou was! Gefeliciteerd!!

8. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Clear Blue is echt wel altijd duidelijk. Schijnt zelfs minder gevoelig te zijn dan kv 2v 5 dus ik zeg Gefeliciteerd!!

9. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    hoi allemaaal,
    nou het is officieel, na 3 positieve testen verder en de test bij de huisarts, ook positief, mag ik zeggen ik ben ZWANGER :D
    ik ga vandaag bellen voor de 1ste afspraak int ziekenhuis, ben benieuwd of ik echt zo ver ben als ik denk,
    groetjes

10. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

Sep 6, 2009
    964
    0
    0
    Gefeliciteerd!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ga ervan uit dat je doorgaans 4 weken zwanger bent bij de eerste positieve test.... :)

12. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    dankjewel, afgelopen zaterdag was me 1 ste positieve test dus ik denk dat mijn ticker wel ongeveer klopt, en ik heb 2 augustus me 1ste afspraak in t ziekenhuis, dus ben benieuwd, maar ik moet nog even wachten :D

13. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    GEFELICITEERD!!!

Ik zit ook met zo'n probleem. Had dinsdag ong. moeten woorden, tot nu toe 3 test's van CB digitaal gedaan, allemaal negatief.
    Maar ben nog steeds niet ong. en heb erg last van mijn onderbuik, een zeurend gevoel en mijn cyclus is nooit langer dan 27-28 dagen. Snap er niks van, moet ik na het weekend nog een test doen?

14. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    ik moest 11 juli ongesteld worden en heb op de dag een test gedaan van kruidvat die van 7,50 euro en die was negatief, toen heb ik die zaterdagochtend 16 juni s'morgens van cb digitaal en die was positief , dus ik zou het zeker na t weekend nog een keertje proberen te testen, veel succes ,

groetjes

15. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

Jul 10, 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Helaas vanavond ong. geworden.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

17. lucinda25

lucinda25 Lid

Sep 9, 2008
    27
    0
    0
    huismoeder
    rotterdam
    hoiii ,
    gister me 1 ste controle gehad in het ziekenhuis en ik ben iets korter zwanger dan ik dacht waarschijnlijk 6 weken, ik moet 18 augustus weer terug komen voor een echo dan kan die het beter opmeten omdat t kleine wurmpie dan weer iets gegroeid is , maar 1 ding zag ik zeker het hartje klopt al, net een klein knipperlichtje :D en ik heb 2 fotootjes meegekregen zo leuk!!!

18. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Oo wat heerlijk voor je. 6 weken dus. Geniet ervan hoor.

Share This Page