Hallo allemaal, Ben even ten einde raad vandaar deze post. Ik heb op 2 juli een miskraam gehad met 8 weken. Dinsdag 5 juli ALS nog gecurriteerd omdat er nog wat was echter gebleven. Daarna geen bloeding meer gehad en ook geen pijn. Op 12 juli een test gedaan om te kijken of alle HCG uit m'n bloed was. Deze test bleek idd negatief. 15 en 17 juli klus dagen gehad. Nou was ik onwijs ongeduldig dus wat heb ik gedaan, gister op 29 juli al een test gedaan van de kruidvat ( test van 2 voor 9,50, waarbij je een blauw plusje moet hebben wanneer die positief is ) Deze test heb ik gedaan bij mijn 2x plassen van die dag rond 11.00. De test gaf een heeeeel licht streepje, echt bijna niet te zien zo licht maar hij zat er wel. Man en buurvrouw zagen hem ook. Om 16.00 die middag weer de zelfde test herhaald en toen zag je niks. Ook niet meer heel licht. Vanmorgen toch weer een test gedaan om 6.00u met de eerste urine. Na 2 minuten gaf deze negatief aan. Heb hem gelijk samen met die andere tedten de prullenbak in gegooit dit was ongeveer 4 minuten na de test. Nou was vanmiddag mijn vriendin hier en ik wilde haar die eerste test toch nog even laten zien. Dus ik dook de prullenbak in en pakte het doosje waar alle 3 de testen in zaten. En wat zag ik daar????? De eerste test was nog steeds het zelfde, de tweede test ook maar ineens was er in de derde test een dikke vette plus tevoorschijn gekomen. M'n vriendin zei meteen nou das wel duidelijk toch?! Maar ik durf dit echt niet te geloven. Dusssss helplluuppp Wordt langzaam gek hier! Liefs Brigitte
Oja weet niet of dit wat uitmaakt want ik heb helemaal geen verstand van tempraturen maar mijn temp was zojuist 37,7.
hoi mama van jailyn Als je later afleest dan aangegeven is kan de test veranderen. kortom je moet echt binnen de afleestijd kijken. als ik jouw was zou ik overmorgen nog een testje doen ik duim voor je mee!!!!
Officieel gezien mag je een test niet na de afleestijd aflezen, maar een streep komt er niet voor niks.. dus er is zeker wel aanleiding om nog s te testen! ik zou zeggen ren naar de kruidvat door de 2 testen voor 5 euro (wit doosje rode letters) en doe die! Die zijn over t algemeen duidelijker te zien doordat ze geen venstertje hebben zoals die jij nu hebt gebruikt en ik heb er meer positieve dingen over gehoord.. Ook denk ik dat het wel ergens op wijst hoor! mijn eerste test was pas heeeeel licht te zien na afleestijd.. de tweede net binnen de afleestijd al licht (dag erna) maar na afleestijd duidelijk. De volgende testen waren superduidelijk en de echo's ook! achteraf heb ik, omdat ik mn cyclus niet wist veeeels te vroeg getest! als ik nu mn metingen moet geloven met 3 weken en 3 dagen al de lichte test! met een cyclus zoals ik die normaal had zou dat 7 a 8 dagen voor NOD geweest zijn?! Dus wellicht ben je gewoon vroeg en komt die streep er de volgende keer netjes binnen de afleestijd
Thanks! Ga nu 2 dagen naar Duitsland en probeer dan mijn nieuwschierigheid te behersen tot vrijdag, als het lukt dan Probeer m'n zelf wel een beetje te behoeden voor een telleurstelling. Maar stiekum blijf ik ook nu een beetje hoop houden. Liefs Brigitte
even een foto van de drie testen van afgelopen vrijdag .... Op de eerste test zie je heel licht het streepje maar echt heeeeel licht. Je kunt hem eigelijk alleen maar zien wanneer je hem in je handen hebt. Op de tweede test zie je niks. En op de derde test zie je dus een dikke vette plus! mmmm wat denken jullie nu?? Heb vandaag dus nu die goedkope testen gekocht en ga morgen ochten weer testen voor het eerst na deze reeks testen! Ben zooooo zenuwachtig. Liefs Brigitte
Hopelijk weet ik het na morgenochtend zeker Blijf het reuze spannend vinden .... hopelijk draait het niet weer uit op een teleurstelling Liefs Brigitte
Helaas! Niet zwanger, en sterker nog ... Wordt ongie! Verdrietig? Ja! Had stiekem wel een beetje het gevoel dat het raak was. Opgelucht? Ja dat zeker want nu weet ik dat m'n lichaam mijn niet in de steek laat en ik dus als nog gewoon redelijk op tijd mijn menstruatie krijg. Om precies te zijn 32 dagen na de miskraam. Nou op naar de volgende ronde dan maar. Liefs Brigitte
Ahh wat jammer joh. Wel fijn dat je toch meteen weer een nette cyclus hebt. Hopelijk volgende ronde wel raak!
jammer hoor, maar idd wel fijn dat het allemaal weer goed op gang komt. veel succes met de volgende ronde