Vandaag te horen gekregen dat ik een miskraam heb en dat het kindje al vroeg gestopt is ws met 5 weken. Heb sinds gister bruin verlies en sinds vanmiddag soms wat bloed. Op de echo was ook het bloeden in de baarmoeder te zien. Wat kan ik nu verwachten? Kan het lang duren of omdat ik al bloedverlies heb gaat het dan snel? Heb nog geen krampen alleen rommelige darmen.
Hoi snoopy, Allereerst heel veel sterkte met het vervelende bericht. Een mk verloopt bij iedereen anders dus kan je alleen mijn ervaring vertellen. Vrijdag begon het met een beetje bloedverlies op de echo is geconstateerd dat het hartje niet meer klopte. Zondag ochtend heftige weeën gehad en daarvoor naar het ziekenhuis geweest ( dit is lang niet bij iedereen het geval en ik was inmiddels 9 weken) uiteindelijk heeft zich een natuurlijk verloop verwezen. Geen medicatie oid. Het vruchtje is zondag gekomen, even heftig bloedverlies . Daarna was het eeen gewone mensturatie die nog 7 dagen heeft aangehouden ... Lichamelijk viel het me uiteindelijk wel mee alleen geestelijk is het wel een klap. Wil je daarom heel veel sterkte wensen. Hopelijk valt het allemaal mee! Liefs Yvonne
Vanmorgen werd het bloedverlies erger en rond 12 uur kreeg ik krampen, 1,5 uur later ging ik naar de wc en daar verloor ik een groot stuk weefsel met daarin iets wat op een vruchtje lijkt. Sindsdien zijn de krampen opgehouden kan ik er vanuit gaan dat dit het was? Ik bedoel dat ik dus het vruchtje verloren ben?
Wat verdrietig Snoopy dat het een miskraam is geworden. Een miskraam verschilt per persoon. De een heeft er lichamelijk meer last van dan de ander. De een vindt het op een bevalling lijken, de ander een op een zware menstruatie. Als het vruchtje verloren bent; zou ik denk dat je het 'ergste' hebt gehad (lichamelijk gesproken dan). Hopelijk vloei je niet veel na! het is goed om in de gaten te houden dat je niet te erg gaat vloeien (dat het echt langs je benen loopt zeg maar); dan moet je de gyn of vk echt bellen!! Sterkte ermee!!