doorzichtig slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mien1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Gisteravond had ik doorzichtig slijm normaal is het wit en niet doorzichtig wat betekend dit?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Als het glibberig is en doorzichtig dan betekend dat in de meeste gevallen dat je eisprong er is of eraan komt.

3. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Klussen !!!

4. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben gisteravond ook geklust en tijdje daarna had ik wat steken rechts in mijn onderbuik.
    Vind het soms moeilijk want ik heb niet echt een regelmatige cyclus heb nu 2 cyclussen van 50 en 46 dagen gehad daarvoor was het nog langer.
    Zit nu op dag 25.

5. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Je hebt denk ik je ei gehad! Hier was het ook doorzichtig en de volgende avond vele steken links onder in mijn buik...

Hoop dat het raak is!

6. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoiets dacht ik wel maar maar was nu iets anders van kleur ben zeker benieuw zeker hopen dat het raak is bij ons.

7. Lilipower

Nog wel even door klussen.... vorige maand had ik dit ook en uiteindelijk was mijn ei toch nog één dagje later. maar dat doorzichtige slijm is zeker een goed teken, dan ben je erg vruchtbaar!
    De cyclus van 50 dagen wordt nu in ieder geval korter : 25+14 dagen dus 39 dagen mag je op rekenen... hoop voor je dat het een goed teken is :D

8. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zullen zeker nog even door klussen:p.
    Hoop zeker dat mijn cyclus is wat korter word.

Hoelang zijn jullie al bezig?

9. Lilipower

Wij zijn eind april gestopt met de pil, toen bleek ik al zwanger te zijn maar helaas mis gegaan... ik begin mijn lichaam nu steeds beter te begrijpen. De dokter zei nu ik dit deze maand heb gehad ik waarschijnlijk al in de afrondende fase van het ontpillen zit, ik hoop dat hij gelijk heeft. dit weekend heb ik weer mijn eisprong.
    Vorige maanden leken langzaam te gaan gelukkig zijn deze 2 weken voorbij gevlogen, ben er nu wat geruster bij.

Succes, hopelijk over een week of 2 goed nieuws van jou!

10. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zet dat is echt balen dat het mis is gegaan hoe ver was je al?
    Spannend dan voor jouw de komende weken.
    Hoop voor je dat het snel weer raak is en dat het dan niet mis gaat natuurlijk.

Ik ben eind october gestopt met de pil maar het duurde wel 90 dagen voordat er weer ongie we hebben tot maart veilig gedaan nu niet meer maar we hebben zo iets eerste tijd proberen niet zoveel mee bezig zijn omdat ik van die lange cyclussen heb maar nu zag ik dat slijm en dacht he nu moet er even wat geklust worden:p.
    Nu word het wel spannend vind ik.
    Ik heb ook wel is gehoord als ja van die lange cyclussen hebt dat je minder kans hebt op een goeie eisprong.

11. Lilipower

Ik heb er niet zo heel veel moeite mee dat in apr is misgegaan, was door de pil heen en niet echt op gerekend. was nog in volle verbazing toen het mis ging dus niet heel lang aan het idee kunnen wennen. Nu gaan we er wel helemaal voor!

Ik hoorde dat je wel makkelijk je cyclus kan verkorten met een kruidje. staat hier veel over geschreven... ik lees Monnikspeper, etos zwanger worden (maar hoor ik gemengde verhalen over), Teunisbloemolie (zit ook in etos zwanger worden) of tarwekiemolie capsulles, gewoon te koop bij de kruidvat. Geen idee welke het beste werkt!
    Maarja je leest zoveel hier en ik probeer eerst gewoon op zijn beloop te laten, jullie zijn natuurlijk al wat langer bezig.

Het blijft, dat slijm is een goed teken!

Mijn cyclussen zijn nu 33 en 30 dus heb opzich niet te klagen... dit weekend komt het klussen er weer aan en met dit weer is dat geen straf ;)

12. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dat was door de pil heen gegaan dat hoor je idd wel vaker dat dat toch gebeurd.
    Netjes hoor dat je een cyclus heb van ongeveer 30 dagen.

Ik heb een tijdje terug die capsules van etos zwanger worden geslikt maar ik had in cyclus heel veel buikpijn of het daar door nou kwam nu heb ik dat niet meer en ik had het idee dat mijn cyclus langer maakte want toen zat ik weer ruim over de 50 dagen en de laatste keer was het 46 dagen.
    Ik hoop dat het langzaam aan korter word.
    Ik ga is nadenken over monnikspeper of ik dat ga gebruiken.

Word dus een klusweekend:p voor jullie dat is idd geen straf met dit weer.
    Van het weekend geven ze weer best wat regen af geloof ik lekker samen onder de dekens:p.

13. Lilipower

Heb je nu het idee dat je je eisprong al hebt gehad?

Ik heb hem als goed is zondag of maandag maar we klussen vrolijk door... de vorige maand waren we iets te vroeg gestopt en toen ff twee dagen niet geklust en zat dus mooi naast mijn ei Slijm hield op maar ei was er dus nog niet!... wil niet zo verplicht klussen maar ben toch bang dat ik mijn ei weer mis en dat willen we natuurlijk niet!

Ik ben benieuwd hoe je cyclus nu gaat lopen.

14. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik mijn ei al heb gehad dinsdagavond dat slijm dat wat steken in mijn buik en woensdag overdag nog wat buipijn gehad daarna geen klachten meer gehad dus ik denk dat ik mijn ei heb gehad misschien vanavond nog even klussen voor de zekerheid.
    Gisteravond niet geklust ik werk veel s'avonds ben vaak pas na 11 uur thuis en mijn vriend moet vaak vroeg uit bed dus ja.
    Ja ik ben ook benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.
    Afgelopen tijd als ik ongie was, was ik het ook maar 5 dagen en de laatste keer was het 7 dagen toen had ik al zoiets van he.
    En heb nu maar ik keer doorzichtig slijm gehad terwijl het andere keren soms wel 1 week tot 2 weken wittig slijm had.
    Dus ik hoop eigenlijk dat ik nu een goede eisprong heb gehad en dat mijn cyclus was korter word.

Wij zijn eigenlijk ook niet zo van het verplichte klussen ik wil het de komende maanden beetje op zijn beloop nog laten wil nog is even goed aankijken wat mijn cyclussen gaan doen.

Dat is zeker balen dat je net je ei gemist had zeg hopen dat je hem nu niet mist.
    Ben je ook eerst aan de pil geweest?

15. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke pil heb jij geslikt?
    Heb je ei gevoeld of denk je dat hij nog moet komen?

16. Lilipower

Ik heb de meest standaard pil geslikt die je maar kan bedenken, ongeveer een jaar terug veranderde deze van leverancier. eerst was die altijd van Bayer... sinds dit veranderd is werd ik er behoorlijk ziek van. In totaal toch 11 jaar de pil geslikt. Sinds ik gestopt ben met de pil kan ik geen alcohol meer verdragen en dat vinden mijn vrienden toch wel verdacht maar van de week zei mijn moeder: voor dat je aan de pil was kon je het ook niet verdragen dus dat gooi ik nu maar elke keer op!

Voel jij je anders sinds het stoppen van de pil?

Ik heb denk ik vandaag mijn eisprong gehad... beetj zwaar gevoel onder in mijn buik. wel gelukkig precies gelijk aan vorige maand!
    Ik had de 14e en 15e vruchtbaar slijm en nu vandaag dus pas eisprong, maar goed dat we even door geklust hebben!

Mijn vriend zei gister ineens na het klussen ; dit is hem, deze is raak! hahah hij verrasde mij daar mee want zo druk is ie er tot nu toe niet mee bezig geweest.... dus ik ben heel benieuwd of zijn gevoel klopt.

Enige wat ik nu nog kan doen is twee weken wachten... ik test 1 aug als ik dan nog niet ongesteld ben.
    Jij kan de 29ste testen toch??? ga je wachten tot die tijd of ga je eerder testen???

17. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Diane pil geslikt zo'n 15 jaar denk ik.
    In eerste instantie ben ik niet gestopt om zwanger te worden maar vanwege andere klachten en ik ben heel blij dat ik ermee ben gestopt.
    De Diane heeft ook bij werkingen beetje neerslachtig enz ik voel me nu een stuk beter en vrolijker.
    1 nadeel ik slikte de Diane voor acnee en toen ik de eerste keer na 90 dagen weer ongie werd kwam het weer terug heb nu iets van de dokter dat helpt opzich wel en een lotion van de apotheek.

Ik vind het moeilijk te zeggen wanneer ik ga testen mijn vorige cyclus was 46 dagen als ik daar nu naar kijk dan zit ik op 6 augustus maar ik denk dat ik wel rond 29 juli een test gaat doen anders duurt het zo lang en wie weet is mijn cyclus weer wat korter geworden was toch weer wat anders dan de vorige maand.

Dat is idd wel erg positief dat je vriend dat zei hopen idd dat deze keer raak is bij jullie.
    Het duurt alleen zo lang he eer dat je kan testen.

Wel appart dat je dan opeens vaak ziek werd er van mocht eigenlijk toch niet zo zijn als een andere leverancier het overneemt.

Kan je het volhouden tot 1 aug om of ga je eerder testen?

18. Lilipower

Ze zeggen dat de pil toen deze van leverancier wisselde precies dezelfde was maar heb er veel klachten over gehoord. de dokter vertelde mij dat je lijf oook door de jaren heen anders gaat reageren op de pil en kan toeval zijn dat dit te gelijkertijd is gebeurd... ben in ieder geval blij dat ik er nu vanaf ben. Voel me veel beter nu!

Je cyclus wordt bepaald in lengte door de eisprong, de fase erna is meestal 14 dagen en kan uitlopen tot max 19 dagen (grote uitzondering) dus de eerste fase (voor eisprong) kan heel lang duren maar die erna kan je vrijwel altijd op 14 tot 16 dagen zetten. het hormoon wat je aanmaakt tijdens de eisprong (en vooral afsterven van het ei) zorgt ervoor dat je ongesteld wordt binnen die max 19 dagen... in principe kan je dus altijd na 14 dagen testen of je zwanger bent.
    Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk zeg.... Je kan er vanuit gaan dat je 29 aug dus kan testen!

Als nu niet raak is ga je dan ovoluatietesten gebruiken om eisprong goed in beeld te krijgen???
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus dus wil dit nog niet gaan doen... misschien dan over een paar maandjes.

Ik ga proberen niet voor 1 aug te testen, dit heb ik zo met mijn man afgesproken! Hij heeft de testjes verstopt hahaha
    Dan heb je tenminste gelijk een duidelijke streep en niet zo een teleurstelling als je alweer negatief test. en voor NOD heb je nog 50% kans op miskraam... We wachten dus gewoon netjes af... deze week kunnen we in ieder geval toch niets meer dan wachten!

19. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is idd wel toevallig dat je er dan op dat moment last van gaat krijgen.
    Het zijn toch hormonen dat je slikt he, ik voel me ook stukken beter zonder pil.

Je hebt het zeker goed uitgelegd ik heb wel het een en ander opgezocht maar ik snapte niet helemaal de lengte na je eisprong zeg maar.

Als het niet raak is wil ik eigenlijk nog even wachten met die ovulatie testjes wil het eerst zelf is even bekijken dan ga je er nog mee bezig zijn en dat wil ik nu eigenlijk nog niet zo.

Ik heb wel sinds zondag lichte buikpijn onder in mijn buik wat dat dan is of dat de innesteling is of dat dit weer bij mijn cuclus hoort ik weet het niet.
    Alleen dat wachten duurt alleen zo lang voordat je kan gaan testen.

Ik wil ook echt wel proberen om zeker niet voor de 29 juli te gaan testen anders heb je zeker meer kans op van die teleurstellingen en daar heb je echt niks aan.

20. Lilipower

Het is in ieder geval fijn dat je tekenen hebt gehad van een eisprong en het bevruchte eitje heeft ongeveer 14 dagen nodig om genoeg HCG aan te maken dat deze te meten is.

Innseteling is vaak binnen 3 tot 5 dagen na ovulatie maarja is ook weer bij iedereen verschillend... kan goed zijn dat je dat voelt.

Hoe voelt je lichaam temp? heb je een warme gloed??

Ik heb vandaag ook lichte zeurende buikpijn en beetje last van mijn onderrug... maarja dat kan door meer dingen komen.
    Enige wat we kunnen doen is wachten.... nu kan ik nog wel wachten met testen maar vaak een paar dagen voor NOD wordt ik onrustig en denk ik: andere testen toch ook wel eens voor NOD positief dus ik misschien ook wel alleen tot nu toe dus nog niet (april teste ik op NOD licht positief)

Deel Deze Pagina