hallo ben vandaag voor het eerst naar de gynecoloog geweest voor een echo, ik zou 6 weken zwanger moeten zijn, maar nu bleek dat het nog wel erg klein was, ze kon dus nog niet zien of er wat in het vruchtzakje zat. moet volgende week weer heen.ze denkt of het is gewoon nog wat klein of ik ben minder dan 6 weken. maar ik ben weer zo bang voor een miskraam (2 jaar geleden ook gehad). wie kan mij hiermee helpen, wie herkent dit? help me met jullie verhalen, please!
Ik denk dat je het verkeerde jaartal hebt ingegeven voor je banner Ik hoop voor jou dat de echo volgende week wel een mooi vruchtje geeft! Wat moet die week lang duren... Maar we duimen voor je!
Kan heel goed hoor dat je minder lang zwanger bent dan je zelf dacht...een kennis van me had dat pas ook..dacht dat ze al 7 weken was, maar was dus pas 5 weken....en dan zie je nog niet veel op de echo...een week later zag ze een mooi "rijstkorreltje" met een hartje erin dat mooi klopte! Dus cheer up and think positive meid! Suc6!
Ik had dat in November ook, Ik kwam voor mijn echo en dacht zo 6 weken en 4 dagen te zijn. Ze konden toen ook geen vruchtje met hartslag zien. Ik was ook als de dood dat het weer niet goed zat na mijn MK in augustus. Twee weken later moest ik terug komen en toen was er een vruchtje met hartactiviteit te zien. Het kan heel goed dat ze het nu nog niet hebben kunnen zien. xxx jet
bij mij zagen ze pas toenik 9 weken zwanger was.... ik had al 2 echos geahd 1 bij 6 weken en 1 bij 8 niks te zien en eindelijk bij 9 weken was ze te zien