ik ben een buikband gaan dragen bij week 15 ongeveer. heb er wel eerder een aangedah, maar dat was meer omdat ik geen goeie zwangerschapsbroek had. je moet het lekker zelf weten hoor. de ene heeft al een flinke buik bij 8 weken, en de ander pas bij 20 weken. ik draag er trouwens nu af en toe een, niet elke dag.
Ik ook pas ergens in de 20 weken. Daarvoor waren die dingen altijd te groot. Nu zijn ze erg handig omdat de truien op de een of andere manier allemaal te kort zijn Groetjes Inge
Dat verschilt per persoon; lijkt mij dat je pas aan de buikband gaat als je daadwerkelijk een bolle buik hebt. En wanneer je buik bol wordt verschilt pp en per zwangerschap. Bij sommigen zie je zelfs met 20 weken nauwelijks een buik. Mijn shirts werden te kort toen ik rond de 12 weken zwanger was. (darmen waren vreselijk opgezet) dus toen droeg ik er 1 als verlenging, onder m'n shirts, om niet met een blote buik rond te lopen. Maar dat was een zwarte, die viel niet eens op. Pas met een week of 23 ben ik wat opvallendere buikbanden gaan dragen.
Ik vind het persoonlijk geen gezicht als je geen buik hebt. Bij mijn dochter ben ik ze pas gaan dragen met een week of 22, en deze al met 18 weken (ben nogal grootjes...) Ik vind 't een mooi gezicht, zo'n buikband, maar alleen met een wat vollere buik. Ook vind ik ze leuk omdat je buik nog meer opvalt, dus kan je lekker patsen met je buik!
vanaf een week of 20 ben ik er een gaan dragen moet zeggen dat mijn buik nu een groeispurt heeft gemaakt de afgelopen week en het nu wel een stuk mooier zit.
Dat is wel een goed idee, heb ook veel van m'n t-shirts die nu al te kort komen, maar vind niet dat ik al een buikje begin te krijgen (net zoals bij de eerste, vrees ik dat het nog een tijd zal duren) en vind die echte zwangerschapskledij dan ook nog niet echt nodig, want voel me dan eerder een luchtballon ipv zwanger. Maar om een buikband boven je kledij te gaan dragen, vind ik ook wel dat je al goed een buik mag zien, dan is het op z'n mooist.
*grin* ik kon al vrij snel een buikband om...kon vanaf 6 weken mijn gewone broeken al niet meer dicht krijgen en ik kreeg al heel snel een erg dikke buik (mensen vroegen ook aan me of ik een 2ling of zelfs een 3ling kreeg)
Ik heb dit weekend voor het eerst gedragen. vond het nog wel onwennig... ik weet niet.. misschien omdat ik nog niet ``ver`` in de zwangerschap zit.. maar ik heb wel de buik er al voor hihi
Ze zijn nog veel te groot voor mij...mijn buik is nog niet zo gegroeid. Merk wel dat het nu wel vlugger gaat groeien.
ik denk die loekie bedoelt andere banden zijn.. of zij heeft het juist goed maar wij allemaal niet. word er nou een echt buikband bedoeld.(witte met elastiek) of de sierbuikbanden?