28 weken zwanger

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by vonkje27, Jan 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vonkje27

vonkje27 Actief lid

Aug 13, 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hallo,
    ik ben nu 28 weken zwanger en heb niet echt een vlekkeloze zwangerschap.
    heb dan ook hele erge angst dat de baby te vroeg word geboren.
    vanaf wanneer kan ik me ongerustheid laten varen,dwz vanaf wanneer is het veilig om geboren te worden?
    heb mijn eerste kindje ook al verloren door middenrifbreuk en hij was met 34 weken geboren.
    mijn tweede zoontje is wel gezond,gelukkig.
    deze dame heeft ook geen hd,maar heb wel sterk het gevoel dat ze eerder komt,ook vooral door vochtverlies en regelmatig harde buiken.
    alvast bedankt voor het antwoord.
    groet miranda

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi miranda,

Ik begrijp je bezorgdheid. Maar probeer te vertrouwen op je lijf en geniet van je zwangerschap.
    ALs je nu zou gaan bevallen zullen ze proberen de weeen te remmen vanaf 34 weken zullen ze dit niet meer proberen en mag je kindje komen.
    Vanaf 28 weken is je kindje levensvatbaar zoals ze dat noemen. Het kindje heeft dan een eerlijke kans te overleven. En hier zullen ze dan ook alles aan doen.
    Maar.......vertrouw op je lijf.

Liefs imke

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi miranda,

Ik begrijp je bezorgdheid. Maar probeer te vertrouwen op je lijf en geniet van je zwangerschap.
    ALs je nu zou gaan bevallen zullen ze proberen de weeen te remmen vanaf 34 weken zullen ze dit niet meer proberen en mag je kindje komen.
    Vanaf 28 weken is je kindje levensvatbaar zoals ze dat noemen. Het kindje heeft dan een eerlijke kans te overleven. En hier zullen ze dan ook alles aan doen.
    Maar.......vertrouw op je lijf.

Liefs imke

Share This Page