Hoi meiden, Misschien hebben jullie iets zinnigs te zeggen over het volgende. Na 8 eerdere vroege miskramen ben ik inmiddels 4 dagen overtijd. Normaal heb ik altijd heeeeeele licht positieve testen en nu voor het eerst vanaf NOD een duidelijke streep. Gisteren begon mijn temperatuur te dalen. Vanmorgen weer een test gedaan en die knalde eraf. Teststreep net zo donker als controle streep en ook donkerder dan gisteren. Wel wederom was mijn temperatuur iets gedaald. Willen jullie er eens naar kijken en zeggen wat je denkt? Ondanks al mijn medicatie (prednison, progesteron en aspirine) toch weer een miskraam? Of kan dit ook gewoon goedgaan? Alvast ontzettend bedankt! Liefs, Aksiram
hij zit nog steeds boven de coverlijn... niets aan de hand lijkt me... waarschijnlijk zal hij wel weer gaan stijgen binnen paar dagen. maar in ieder geval gefeliciteerd!
Ben nogal ongerust na 8 miskramen. Eigenlijk was m'n temperatuur vandaag nog 0,08 lager maar de tweede keer dus weer ietsje hoger. Voor m'n eigen gemoedsrust maar de hoogste aangehouden ) Ben mezelf redelijk aan het gek maken maar ja, na 8 keer mis... Loop ieder kwartier naar het toilet om te checken... Pffff
Dat is wel een hele erge knal test zeg! Ik heb net ook een redelijke positieve test gehad en bevestiging met CB digitaal zonder indicator, en als je naar mijn kaartje kijkt zou je juist zeggen dat ik niet zwanger ben. Snap wel dat je je zorgen maakt door je eerdere miskramen. Had je toen ook zo'n knaltest?
Je test is wel echt heel mooi! Hou je daar maar even aan vast zou ik zeggen... Trouwens; welke temp applicatie gebruik jij? Die ziet er niet uit als die van Fertility Friend! Ik vind hem wel mooi...
Bedankt voor jullie reacties! Ik probeer me niet al te druk te maken maar moeiiiilijk! ;o) Ik gebruik de 'me fertil' app. Kost geloof ik 3,99 maar ik vind hem erg prettig en als je bedenkt wat voor fortuin ik al aan tests heb uitgegeven... )
Nou jij bent echt zwanger hoor! En de temp is toch niet heel veel gezakt? Zit nog niet op je basistemp. Gefeliciteerd en hopelijk is dit een plakbaby!
Trouwens, ik heb nog niet eerder zo'n duidelijke test gehad. Juist elke keer een ultra lichte streep. Behalve de eerste zwangerschap maar die was ook nog niet zo duidelijk na 4 dgn overtijd! Fingers crossed!
Heb je voor je eisprong echt steeds de precies de zelfde temp. of vul je dat alleen zo in? Want je temp nu ligt nog duidelijk daar boven dus wat dat betreft vind ik dat het er nog echt goed uit zien. Zo'n duidelijke test is lijkt me toch ook een teken dat het op dit moment echt wel goed zit. Heel begrijpelijk dat het extra spannend is als het zo vaak mis gegaan is, maar dit ziet er heel mooi uit. Ik duim voor je dat het zo mooi blijft. ennuh.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Haha dankjewel! Nee, ben een tijd vergeten te temperaturen dus die kruisjes die op één lijn zitten zijn overgeslagen en gebaseerd op de dag ervoor. Tis daarom ook niet erg duidelijk wat m'n temp was voor eisprong...