Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten nu, maar ik ben zooo ontzettend bang en voel me zo machteloos dat ik het even van me af moet schrijven.. Ik ben vandaag 6 weken zwanger, vanmorgen toen ik ging plassen was het een beetje gevoelig, echt zeer deed t ook weer niet.. Bij het afvegen zag ik 2 hele innie minnie rode sliertjes van ong 2 a 3 mm. Schrok me een ongeluk en ben echt helemaal in paniek, heb nu nog steeds wat roze/rood achtig en ben zo bang dat dit weer mis gaat. Weet echt niet wat ik doen moet nu :x
Hey lieverd... even een dikke knuffel... Zolang je geen flinke krampen + helder bloedverlies krijgt kan het heel goed van de innesteling zijn. Kan me je angst wel heel goed voorstellen... Take care!
Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten! Ik duim voor je. Het kan een innesteling zijn inderdaad.. Sterkte ermee! Wanneer heb je de eerste echo??
Thnx dames! Maar bij 6 weken zwangerschap is t kindje toch wel ingenesteld? Heb a.s woensdag de eerste echo.. Heb gelukkig geen krampen, heb wel buikpijn nu maar dat is denk ik meer van de spanning.
Het kindje is wel ingenesteld, maar daar kan wat bloed door ontstaan. Dat bloed kan er meteen uitkomen of, in jouw geval hopelijk, een paar weken later.. (dan is het ook vaak donker/oud bloed). Of in mijn geval, geen bloed. Ik heb dat nooit gehad. Maar veel vrouwen hebben het wel!
Hmm okee.. Ik heb ook niet echt bloedverlies, zag alleen bij het afvegen 2 van die kleine rode sliertjes.. En ik heb net in een potje geplast omdat ik eens wou kijken en daar zaten ook weer 2 sliertjes in. Maar verder heb ik gelukkig nog geen bloedverlies, alleen wat roze.. Kan het ook zijn dat ik een beginnende blaasontsteking heb? Ik moet erg vaak plassen en het doet dan nog wel niet echt pijn maar het is wel een beetje gevoelig, moeilijk uit te leggen.
Het klinkt eigenlijk wel alsof het in je urine zit ja! Je kan even goed kijken waar het "uit"komt, als het je urine is is het allemaal angst voor niks!
Ik hoop het zo dat het daar vandaan komt! Ga morgen gelijk een huisarts zoeken en mn urine afgeven (eigen ha is op vakantie). Weet alleen niet hoe ik het beste kan kijken waar het vandaan komt?
Klinkt idd een beetje alsof het je blaas is... Hopelijk weet je gauw meer. Je kunt daar ook voor naar de hap in t weekend! Zeker als je zwanger bent.
Ik zou ook gewoon de hap bellen. Misschien kunnen ze ook gelijk een echo maken, om je gerust te stellen
Daar heb ik ook wel aan zitten denken maar ik dacht dat ze daar zeer waarschijnlijk zouden gaan zeggen dat ik gewoon moest afwachten en morgen na de ha gaan.. Ze doen daar altijd zooo moeilijk
hey meis, Ik heb het ook gehad met 6 wk en na een mk is dat doodeng... maar zie mijn banner, morgen 20 weken!!! geef de hoop niet op en bellen met de vk. Wij mochten bij 7 weken komen ivm dat bloedverlies voor een extra echo en zagen een mooi kloppend hartje. xxx
Bedankt voor je reactie! Hoe was het bloedverlies precies bij jou? Ik verlies eigenlijk niet veel bloed en het is de ene keer roze en dan weer rood. Net bij het plassen kwam er wel een flinke sliert uit maar volgends mij nog geen vruchtzakje (gelukkig?!). Heb vk al gebeld, ze belt me morgenvroeg terug om te kijken hoe het dan is en dan kijken of ik morgen al een echo kan krijgen. Heb niet veel hoop meer op een goede afloop eerlijk gezegt
hoi, bij mij was het vooral roze bij het afpoetsen zeg maar, ben niks verloren als ik in de toilet keek, enkel op het wc papier. Morgen de vk terugbellen, dat is toch de enige die je gerust kan stellen en evt een echo doen. Bij ons kon dat wel pas bij 7 weken, vond dat echt een rot week. Afwachten hoe het zou gaan. Enige tip die ik je kan geven is probeer rustig te blijven, ga lekker op de bank hangen en probeer je gedachten wat te verzetten. Spanning is immers nooit goed!!!! Heel veel sucses en vertrouw ook op je onderbuik gevoel..... ik wist de eerste keer dat ik bloede instinctief dat het foute boel was, wat klopte. De tweede keer wist ik ook dat het goed zit, wat ook klopte. xxx
Hmm okee.. T schommelt nog steeds een beetje tussen roze en rood in. De eerste keer afvegen is wat rood maar de 2e keer is zeg maar roze.. Zal blij zijn als het morgen was, pff.. De eerste keer wist ook dat het fout zat, terwijl ik niet eens bloede.. En nu heb ik eerlijk gezegt geen idee wat ik denk moeten, ben voornamelijk alleen maar erg bang
Hai, Ik deel je onzekerheid, ik heb nu al 5 keer wat rood/roze bloedverlies gehad en afgelopen woensdag hebben we met 6w5d een kloppend hartje gezien. Het bloedverlies bij mij is echt rood en soms zit er ook wat in mijn inlegkruisje. Dan is nog een paar keer bij het naar de wc gaan wat rood/roze bij het afvegen en dan is het over. Vervolgens heb ik dan een dag of 3/4 niks meer en dan heb ik weer wat bloedverlies. Mijn volgende afspraak is 31 augustus en ik ga morgen mij gyn bellen omdat ik dat toch te lang vind duren, ik wil graag de bevestiging dat het nog steeds goed zit, hopelijk krijg ik deze week nog een echo. Liefs Nataly
Je vroeg hoe je erachter kon komen of het bloed in je urine zit of niet, maar dit kan vrij makkelijk als je tampons in huis hebt. Even een tampon inbrengen, voor de zekerheid even schoonpoetsen van onder en dan plassen en opvangen in een bakje. Als daar bloed bij zit, komt het uit je blaas en niet uit je baarmoeder. Sterkte meid!! en hopelijk zit het allemaal goed.
Thnx dames! Het zit iig niet in mn blaas. Het wordt steeds meer, tis net een lichte/normale ongesteldheid nu en ik heb ook ongesteldheidsbuikpijn nu.. De echo zal niet meer nodig zijn denk ik, 't is echt mis