Hallo, Ik zit momenteel even met me handen in me haar. Me dochtertje is vandaag 3 weken oud en krijgt fles voeding. In het begin hebben we veel zitten tobbe met welfe fles het beste bij haar paste omdat veel te snel ging. En ook spuugde ze wat meer dus begonnen met nutriton. Dit gaat nu best goed alleen zitten we met het volgende probleem. Ik gebruik nu de dr brown fles. Met de 1 speen en een half schepje nutriton doet ze er 40 min over en dan houd ze nog zo'n 20cc over, met de 2 speen en 1 schepje nutriton doet ze er 10 min over maar ik heb het idee dat dat wel erg snel voor haar gaat, Ze lijkt dan ook wat meer krampjes te hebben, en af en toe spuugt ze nog. Ze is naar de 1 speen met drinken goed tevreden en rustig en met de 2 speen zit ze ook vol maaris ze qua bewegen wat onrustiger, en heeft vaak nog een slokje in haar mond wat ze niet doorslikt. Mijn vraag wat moet ik nu doen??? De 2 speen gewoon houden?? Iets anders qua samenstelling?
Hoi! 10 minuten is inderdaad snel. Het is het fijnste als je ervoor kunt zorgen dat je dochtertje ongeveer 15-20 minuten drinkt. Dan gaat het langzaam genoeg dat ze tevreden is en misschien het qua spugen en krampjes iets beter gaat. Misschien kan je een half schepje nutriton extra toevoegen met de 2 speen (dus in totaal ongeveer 1,5 schepje). Misschien gaat dat beter. Groetjes Linda